Goeie

Vriendelijke man.
Werkt nauwkeurig.. Zeer betrouwbaar.gr demon

10


Demon

2 jaar 3 maanden geleden

Al 30 jaar klant!

Ik ben bij Belmotoren gekomen toen hij net begon. Ik kocht een van zijn eerste motoren. Dat is ruim dertig jaar geleden en ik ben nog steeds een vaste klant bij Belmotoren!!!!

Ga zo door Kees op naar de 50 jaar!

6


Bob Billows

9 jaar 3 maanden geleden

Review

Ooit eens een hele horde aan mensen voorbij zien komen in belgie met belmotoren jasjes naar wat research op verschillende forums/google kan ik vermelden dat ze mij nu ook als vaste klant hebben!

Blijf zo doorgaan!! Service is nog altijd een vreemd begrip in Nederland!

10


Ugur_yildirim

9 jaar 10 maanden geleden

Review

Ik ben via, via bij Bel-motoren terecht gekomen de service is altijd snel en goed-koop ook als hun het product niet kunnen leveren zoeken zij toch een passend alternatief.

8/10

8


Johan1973

9 jaar 10 maanden geleden

Review

Hoi Belmotoren de Crf 250 R loop weer super nog bedank via deze weg. En de vrouw die er was de koffie was goed.

8


Derk de jong.

9 jaar 11 maanden geleden

Review

Ik ben wel blij met "Belmotoren'" ze staat altijd klaar voor je.
Wat voor mensen zijn dit, ze moeten altijd wat te zeuren hebben.
En als ik dit verhaal goed leest dan heeft Belmotoren toch alles gedaan en ook het probleem willen oplossen maar die Thijs wil zijn gelijk hebben,als bedrijf wil je alles zo goed mogelijk oplossen, gewoon je pad volgen Belmotoren.
En die Henk wat een nare man is dat en vooral als jullie deze persoon niet kennen .

Johan van Boven.

8


Johan van Boven.

9 jaar 11 maanden geleden

Review

Hier even een reactie van onze zijde Belmotoren op de recensies die hier geplaatst zijn,
we vinden het zeer vreemd dat mensen een reactie kunnen plaatsen onder namen die anoniem
zijn ,dit vinden we zeer laf en onpersoonlijk,als mensen ontevreden zijn, verwachten we dat ze het ons persoonlijk melden of onder hun eigen naam.

Eerst even een reactie op LITZ,we zijn geen bedrijf die dingen verzinnen ,we hebben waterschade en ziekte gehad .We hebben alles ook geprobeerd om je nog een vervangende ontsteking te leveren,maar naar fout montage van jou kant konden wij niets voor je doen er zit geen garantie op elektrische onderdelen na verkeerd montage . En als onze leverancier Trade&traffic deze onderdelen niet meer kunnen leveren, kunnen wij onze klanten ook niet meer helpen om ons werk naar behoren af te leveren.We hebben Thijs ook op de hoogte gebracht dat we hem niet konden helpen en geen nieuwe ontsteking konden leveren, wat wij zelf ook erg vervelend vonden,we hadden liever ook een oplossing voor hem gevonden.

Maar er is door ons aangeboden om de oude ontsteking weer terug te plaatsen op je motor, maar dat was niet nodig en je ging zelf met vakantie,we hebben de motor weer bij je thuis afgeleverd zoals afgesproken en de vergeten onderdelen na gebracht zonder dit in rekening te brengen,er zijn maar weinig bedrijven die dit doen zonder er kosten voor te vragen.

Zoals Thijs Willemsma de ware naam van deze klant deze klant komt uit Vollenhove en niet uit Amsterdam zoals hij meld.
En zoals Thijs weet we hem altijd geholpen hebben met vele problemen met zijn motor zonder hier voor kosten te berekenen,we hebben zijn motor gratis opgehaald en ook weer terug gebracht.
Dat hij nu vol lof over onze collega bedrijf hofstede spreekt is een heel ander geluid dat hij tegen ons zei.
hij uitte zich hier met de zelfde klachten,en dat ze te hoge kosten berekenden en dat ze weinig kennis van zaken hebben,wij hebben hem er over aangesproken dat we in ons bedrijf liever niet willen dat er zo word gesproken over collega bedrijven.En als de klant vind dat hij klaar met ons is,is het ook wederzijds,
na alles wat deze persoon schrijft en ons niet persoonlijk durft te melden bij ons.

En nu even over die zogenaamde Henk, we weten niet wie deze persoon is,maar dit berichtje lijkt meer op
iemand die onze goede naam wil schade.En als iemand je aanspreekt heeft dat te maken met als mensen zich misdragen naar andere klanten of naar ons,en als mensen hun rekeningen niet voldoen en als dat dan gezien word als grote mond kunnen we daar niets aan veranderen het hoe je het zelf ervard.
Graag volgende keer je eigen naam gebruiken of meld het ons persoonlijk wel zo netjes.

We vinden het jammer dat deze vorm van sociale media op deze manier word misbruikt en dat mensen
anoniem berichten kunnen plaatsen en bedrijven op deze manier proberen te schade.

Met vriendelijke groet,

Belmotoren

10


Kees Bel

9 jaar 12 maanden geleden

Review

Wat een onzin ik kom al jaren, bij Belmotoren en nog nooit zo iets mee gemaakt ik hoor dit van een vriend van mij.
Kees niks van aan trekken.

10


J Baartslag.

9 jaar 12 maanden geleden

Review

Hallo,
Ben juist zeer tevreden over de service van belmotoren.Ben nu al menige jaren klant,kwam met mijn eerst gekochte motor bij bel, nu vele motoren later ben ik nog steeds zeer tevreden.
Ze staan altijd voor je klaar ,ook in de avonden of weekenden als het nodig is.Mijn mening is juist dat service hoog bij ze in het vaandel staat,heb nog nooit problemen gehad en vertouw mijn motor dan ook volledig aan belmotoren toe.En de sfeer is er altijd gemoedelijk en ze hebben de koffie altijd klaar.
En Je word er ook nog in de gelegenheid gesteld om zelf aan je motor te mogen sleutelen waar vind je dat in deze tijd nog.
Vind het dus een top bedrijf

10


pim

9 jaar 12 maanden geleden

Review

Zeer slecht zaak komt geen afspraken na en krijg een zeer brutale mond van de vrouw doe daar werkt

4


henk

10 jaar 1 maand geleden

Review

Vervolg op vorig bericht:

Deze zgn. ondernemers kunnen nog veel leren over bedrijfsvoering, maar laat ze beginnen bij leren afspraken na te komen. Mijn CRF gaat voortaan weer vertrouwd naar Hofstede in Staphorst, en ik kan iedereen oprecht afraden naar Bel Motoren in Zwolle te gaan.

4


litz

10 jaar 5 maanden geleden

Review

Slechte ervaringen met dit 'bedrijf'! Afspraken worden niet nagekomen, service is slecht, onderdelen kunnen niet worden geleverd, rare smoesjes om onder afspraken uit te komen! Overstromingen in de zaak, ziekte, problemen met leveranciers enz.

Na mijn blok te hebben kapot gereden heb ik hier een vervangend blok gekocht voor mijn CRF450. Dit blok heb ik zelf gemonteerd, eenmaal klaar slipte hij constant door de koppeling. De koppelingsplaten waren op, waarbij dhr. Bel direct aanbood om nieuwe platen te monteren in zijn zaak in Zwolle. Dus de motor opgeladen en naar Zwolle, ik was dezelfde dag nog klaar. Dus wel wat extra werk, maar al met al prima geregeld, moet gezegd worden.

Het blok heeft het daarna prima gedaan, moet ook gezegd. Op een gegeven moment is de lichtspoel ermee gestopt van de ontsteking dus een nieuwe besteld. Eenmaal binnen zelf gemonteerd, werkte niet. Gebeld, en er werd mij verteld "kom maar langs met de motor dan kijken we er naar". Dus de motor compleet in elkaar gezet en weer opgeladen naar Zwolle. Ze zouden terugbellen maar na 4 weken niets te hebben gehoord, maar eens bellen. De motor stond in de wachtrij, hij was bijna aan de beurt. Na nog eens 2 weken geen gehoor weer zelf bellen. De motor stond op de brug maar er was een overstroming geweest (serieus??). Ik zou weer worden teruggebeld. Na 3 weken maar weer zelf bellen, ze hadden een tijdje terug al gekeken en de ontsteking was verkeerd gemonteerd. Ik weet heel goed hoe ik een ontsteking moet monteren maar prima, dat is dan mijn eigen risico dat ik neem als ik zelf iets monteer. Ze zouden gaan kijken bij de leverancier wat ze konden doen. Ik zou weer worden teruggebeld maar ondertussen kende ik dat al wel. Na 2 maanden maar eens gebeld, de leverancier kon niets vergoeden omdat hij verkeerd was aangesloten. Oké prima, zoals ik zei mijn eigen risico. Dus ik zei, bestel dan maar een nieuwe en dan monteren jullie hem maar. Dat was goed, ik zou worden teruggebeld. Na een maand niets te hebben gehoord maar weer gebeld, dhr. Bel was ziek en kon hem niet te pakken krijgen. Gebeld, gemaild, nergens gehoor op. Een paar dagen later weer gebeld, kreeg hem toen te pakken, en de ontsteking kon niet worden geleverd. Hij kon nergens, bij niemand, op de hele wereld geen ontsteking krijgen voor mijn CRFje. Dus moest ik hem maar op komen halen. Nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik het heel raar vond, werd mij aangeboden dat ze hem even in elkaar zouden zetten voor mij. 2 weken later weer gebeld, ze waren druk dus moest het zelf maar doen en zelf op komen halen. Nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik dit wel raar vond, en dat mij beloofd was dat hij in elkaar zou worden gezet, werd mij beloofd dat ze hem naar mijn huis zouden brengen. Een week later werd hij gebracht, zonder zadel/standaard/kapje enz. Ik kreeg er een gratis pakking bij om hem weer in elkaar te zetten, maar moest zelf maar even naar Zwolle om de vergeten spullen op te halen. Er werd mij dus weer iets beloofd wat niet werd nagekomen. Een week later ben ik op vrijdag naar Zwolle gegaan, op de website de openingstijden nog gecheckt ja hoor tot 18:00 geopend. Eenmaal aangekomen om 4 uur vanuit Amsterdam (uur rijden!!) is de zaak potdicht, even bellen en ze zijn een paar dagen op vakantie. Afspraak gemaakt voor zaterdag tussen 5 en 6. Volgende dag weer vanuit A'dam, ik was er om half 6, de zaak potdicht. Bellen geen gehoor. Mobiel nummer bestaat niet meer, bij de buurvrouw wezen vragen of zij iemand had gezien. 'Nee en er was vanmiddag ook al iemand die was geweest om naar Bel Motoren te vragen die had ook een afspraak'. Thuisgekomen een boze mail getypt en de volgende ochtend om half 7 is hij geweest en heeft de spullen bij de voordeur gelegd. Ik kreeg een boze mail terug dat ik alles gratis kreeg en hij was 'klaar met mij'.

4


litz

10 jaar 5 maanden geleden

Bel Motoren Zwolle

Dealer/Winkel
7.76923
Gemiddeld: 7.8 (13 stemmen)
Vlasakkers 3b
8022 PZ
Zwolle
Nederland
Telefoon: 06 533 44 035