Slechte zaakSlechtste motorzaak ooit, een defecte motor verkocht en dit zelf ontkennen. Naar een 3e partij geweest en die heeft meerdere fouten geconstateerd. Na veel gedoe en gezeik m.b.v. Bovag garantie de motor kunnen inruilen. Vervolgens constateer ik dat de motor 2 dagen later (dus zonder reparatie) weer te koop staat. Levensgevaarlijk |
Renee planting 1 jaar 11 maanden geleden |
Zeer tevreden over de nieuwe eigenaarNaar aanleiding van de slechte ervaring in 2021, na aankoop van een nieuwe motor, met de vorige eigenaar van Motorport Hengelo heeft de nieuwe eigenaar Rob dit zeer voortvarend aangepakt. Hij belde mij ivm mijn negatieve review en vroeg hoe hij dit kon oplossen. Hij heeft het probleem erg vakkundig en doortastend opgepakt en opgelost. Een zeer tevreden klant |
Hans 2 jaar 2 weken geleden |
Incompetentie dealerOp 19 maart 2021 een nieuwe motor a 16.000 euro gekocht. Verkoper/eigenaar super vriendelijk en aardig. Motorport is dealer van Bridgestone en moet dus op de hoogte zijn van deze garantie. Na een lekke band binnen 1300 km hoorde ik vlak, voordat ik mijn band liet vervangen bij een andere motorzaak, over deze garantie. Ik heb Motorport Hengelo direct gebeld en kreeg van de eigenaar te horen dat hij het moest uitzoeken en ik zou teruggebeld gaan worden (Nooit meer een telefoontje gehad hierover) |
Hans 2 jaar 12 maanden geleden |
ReviewRuim assortiment, goede kwaliteit en goede kennis. |
Pascal 7 jaar 2 maanden geleden |
ReviewHeb mijn motor voor een winterbeurt aangeboden. Werd netjes aan huis opgehaald en gewassen teruggebracht. Rekening viel mij 100% mee. Aan de telefoon nog paar vragen gesteld en is prima beantwoord. Ben na die tijd nog langs geweest om kleding te passen en na een goed advies met volle tas naar huis gegaan. Kortom fijn en goed behandeld. |
Frenk 13 jaar 4 maanden geleden |
ReviewZeer grof volk wat daar werkt, breng je de motor een een keertje naar hun toe voor een beurtje, lang wachten aan de balie, gooien ze de sleutels van de motorfietsen gewoon achter zich neer, waar de klant bijstaat!!! Ongelofelijk brutaal personeel achter de balie, koop ik absoluut geen motorfiets en dat staat ook nog allemaal buiten in de regen, gloednieuwe motoren! Dat hoort echt niet. Beetje amateuristisch allemaal.. |
Erwin 14 jaar 12 maanden geleden |
ReviewEnkele jaren geleden overwoog ik de aanschaf van een Yamaha FJR 1300. |
Jan 15 jaar 2 maanden geleden |
ReviewBen er vaak naar binnen gelopen, maar ik kom er nu alleen nog maar om producten die ik koop zonder advies. Het laatste is namelijk waardeloos; ik zocht een speciale dop van 45,- eur om een moer te demonteren in een motorblok. |
Henk 15 jaar 11 maanden geleden |
ReviewBen er nu diverse keren binnegelopen om een motor te proberen en kleding te passen. Ben nog nooit fatsoenlijk geholpen: verkopers komen of gewoon niet langs, gaan midden in een gesprek weg, of sturen je naar de balie als je ze specifiek om hulp vraagt. Niet netjes als je bijna nieuwprijzen voor een 5 jaar oude motor moet betalen. Kleding heb ik in Duitsland (Essen) bij Louis gekocht, perfecte service daar. |
BLG 16 jaar 6 maanden geleden |
ReviewIn mrt 2004 heb ik mijn eerste motor gekocht. Een cb500. Motor loopt nog prima en is echt niks mee, prijs vond ik wel ok, al was de verkoper wel erg stug. Maargoed, niet zon punt. Ik heb er nog geen onderhoud gedaan dus daar kan ik niets over zeggen. Kortom: Prima fiets voor ok prijs. Maarja, toch zal ik er niet zo heel snel terug komen. Je moest echt mega lang wachten voordat er iemand de moeite nam om tijd voor je te nemen. En dan was er eindelijk iemand (Wout Broer zelf in mijn geval) en dan moest hij om de haverklap weg voor ditjes en datjes. Ok, ik kocht geen 10.000 euro fiets, maar een 2dehandsje (toch 2000 euro...maar dan toch...Had hij hij mij strak, snel en goed geholpen dan was het studentje later teruggekomen om zijn salaris aan een dure fiets uit te geven. De motor had geen achterknipperlichtes....naja zeg! voordat ik die erbij "geregeld" had heb ik allerlei verhalen over weetikvoorwat excuses moeten aanhoren. Uiteindelijk gaf hij ze erbij en vooruit, hij zal ze er ook wel even opzetten. Koste hem wel een half uur uurloon zei ie. Nou en? Anders verkoop je hem niet drol! Ik heb dus een goede motor, maar met een vies gevoel vanwege de slechte manier van geholpen worden. Een verkoper erbij zetten is geen overbodige luxe denk ik voor die lui. |
19 jaar 11 maanden geleden |
ReviewHet is lang gelden dat ik daar een motor heb gekocht(2000). (toen nog Wout Broer motoren). Ik moest vrij lang wachten om 24000 gulden(!) uit te mogen geven. De afleverbeurt duurde bijna 2 weken. Uiteindelijk kon ik mijn nieuwe aanwinst ophalen. Deze stond buiten in de regen. Aan de roestplekken in de vooras stond deze al langer buiten. De nieuw gemonteerde sportuitlaat was nog helemaal nieuw aan de binnenkant. Vreemd, want er zou toch minimaal een proefrit mee gemaakt zijn. Wellicht dat de uitlaat na de beurt is gemonteerd. De rit naar huis was een drama. Binnen 10km stond ik zonder benzine(!) langs de snelweg. Toevallig vlak bij een pomp. De motor startte niet lekker, sloeg regelmatig af bij stationair. Ik weet dat een Kawasaki in het begin slecht loopt, na lang stil te hebben gestaan. Maar na een (aflever)beurt moet dat allemaal voorbij zijn. Uitiendelijk thuis aangekomen heb ik eerst de motor maar een schoongemaakt. Later heb ik ondekt dat de motor geen nieuwe olie, oliefilter en luchtfilter heeft gehad. Rem olie heb ik zelf ook maar vervangen. Dealer nog gebeld maar ik kon 50 gulden krijgen voor de vergeten benzine. Zelfs nu, ruim 4 jaar later, heb ik nog een slecht gevoel. Ik zal daar nooit meer een motor kopen. Misschien is het een toevallige samenloop van omstandigheden, maar voor mij is het over.
|
Eric 19 jaar 11 maanden geleden |
ReviewIs idd vaak druk hier maar is het wachten wel waard. Vooral voor onderdelen kun je hier goed terecht. Ze nemen de tijd voor je (vandaar dat je soms ook langer moet wachten) maar ze weten daar waar ze over praten. |
Mark 19 jaar 11 maanden geleden |
ReviewBen het niet met Mark eens. Ben regelmatig over een periode van 15 jaar over de vloer geweest en zeer zeker niet te spreken over de aandacht die je (niet) krijgt. Het is of alles of niets daar. Hoewel een dame (Hubertien?) altijd heel vriendelijk is. Het duurt heel lang voor ze aandacht aan je besteden, ook als het niet "druk" is. Bv, ik sta met olie bij de toonbank te wachten, vanuit het kantoor wordt vriendelijk gelachen naar me, maar na een kleine 10 minuten nog niemand die even komt afrekenen. Kan zo nog enkele voorbeelden meer opnoemen. Op goede dagen is Pieter(?) een wereldgozer, toch weegt dit niet op tegen alle onverschilligheid. |
Hans 19 jaar 11 maanden geleden |