Drie keer geweest en drie keer tegengevallen

Ik ben drie maal bij Molenaar geweest maar de vierde keer zal er niet meer komen.
Wat een arrogantie, iets kan tegenzitten maar laat wat weten en iemand niet twee uur laten wachten.
Het ging om een oude terugroepactie uit 2015 en de reparatie zou een kwartier duren.
Nu bleek dat er geen software meer van was.
Moet je dat niet eerst even controleren voor je een afspraak maakt?
Een keer eerder kreeg ik een telefoontje dat de motor klaar was en toen ik hem kwam halen waren ze er nog mee bezig en kon ik ook nog 1,5 uur wachten.
De klapper is geweest dat ik er jaren geleden een Honda Goldwing 1200 kocht voor 12,000 gulden.
Ik was er een week later en toen zei de eigenaar dat hij er wel 6000 gulden voor wilde geven.
Ik liet hem duidelijk weten dat ik mij goed genomen voelde met de prijs die ik betaald had. De eigenaar wist niet dat ik hem daar een week eerder gekocht had.
Jammer want het is een mooie motorzaak!

3


Ton Macco

1 jaar 10 maanden geleden

Lakschade na grote beurt en alles ontkennen

Mijn motor (Suzuki Hayabusa) langsgebracht voor grote beurt. Duurde ruim een week. Rekening was ruim 1100 euro. Na het betalen haalt Albert mijn motor van achter. Ik zie gelijk de kras op de achterkant. Ze proberen hem ter plekke uit te poetsen, maar de kras is te diep en te groot. Ze zouden me bellen hoe nu verder. Vandaag belde hij: mijn jongens maken geen schade, dus wij hebben het niet gedaan! En daar sta je dan...

1


Erwin

2 jaar 6 maanden geleden

ruiling kleding

in mei 2016 Rev'it Stealth hoodie gekocht. deze bleek kort na aankoop al gebreken te hebben. na mail contact kon ik de hoodie langs komen brengen. ik woon echter in Leeuwarden dus dat was nogal een behoorlijke reis voor een jas. Geen probleem. verkoper heeft contact gehad met Rev'it en kreeg een nieuwe jas toe gestuurd met het verzoek of ik mijn 'oude' jas op kon sturen (op kosten van Rev'it) zodat zij onderzoek konden doen naar de oorzaak van de gebreken. 
Goede service niets mis mee. misschien enige puntje van kritiek is het feit dat het mail contact iets stroef verliep. dit kan natuurlijk ook bij Rev'it liggen.

8


Wiljan Dassen

7 jaar 8 maanden geleden

Review

Veel klant vriendelijkheid dat is waar.
waar ik behoefte aan heb is kennis van zaken.
veel dingen weten cq wisten ze niet van mijn motor
voor de onderhoud.
gevolg is dat ik ze op veel dingen moest wijzen en dan nog niet alles gedaan werd.
dingen onderweg verliezen na een beurt is er herkenbaar.
dingen vergeten vast te maken of terug te plaatsen.
elle lange discussies.
Dingen werden dan vaak wel snel op gelost en soms toegegeven.
Maar ik heb liever dat een dealer eerlijk is en zegt.
sorry van dit type motor hebben we geen kaas gegeten,
we gaan ons wel of niet erin verdiepen en bellen je dan wel of we eraan willen branden.
kom daar alleen als het echt niet anders kan
rijd nu al jaren tevreden 50 km om naar een dealer met hele goede service.
Heel vriendelijk minder praatjes meer verstand van zaken en een luisterende oor.
niet bang om je gelijk te geven en gewoon erover te praten .
zonder je het gevoel te geven dat je lastig bent.
plus leen motor .

4


jos

9 jaar 11 maanden geleden

Review

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij deze zaak. De wat gezette medewerker/verkoper komt over als de perfecte schoonzoon. echter hij weet door zijn lieve voorkomen al snel veel geld uit je zak te trekken. Verder rekent hij belachelijk lage inruilprijzen voor je motor. Eigenaar is net zo, alleen dan minder aardig. Waardeloze tent

2


Job Snel

10 jaar 4 maanden geleden

Review

Op zich leuke zaak qua aanbod. Echter...als je iets in te ruilen hebt, ga er dan aub niet heen. Je krijgt 9 vd 10 keer veels te weinig terug voor je motor. Rij liever door naar Goedhart Bodegraven.

4


Jaap Jansien

10 jaar 4 maanden geleden

Review

Top zaak.geweldige service en fijne werkplaats.al diverse motoren gekocht en nooit problemen. Geen opdringerig personeel en gratis koffie . Goed familie bedrijf.

10


romani

10 jaar 6 maanden geleden

Review

Anderhalve week geleden een mooie Pan gekocht bij Arie Molenaar met 6 mnd garantie.
Er werd al gezegd, we doen niet moeilijk, als er wat is gewoon even langs komen.
Nou dat hebben ze waar gemaakt....

Na de eerste ritten werd duidelijk dat de thermostaat niet in orde was en heb een afspraak gemaakt om deze te laten vervangen, tevens aangegeven dat er iets niet in orde was met de remmen en nog een paar kleine dingetjes.Afgelopen weekend onderweg naar Limburg ben ik op "mysterieuze wijze" een kapje verloren, nog een stuk terug gereden maar helaas niet meer gevonden.
Meteen gebeld, "Kom op de terugweg even langs, weten we wat we moeten bestellen....." zo gezegd zo gedaan.

Vanmiddag mijn motor weer op kunnen halen, de thermostaat vervangen en nog wat kleine zaken opgelost. Het kapje geplaatst , helaas was er met het rubberdeel iets mis gegaan dus die moest opnieuw besteld worden, tevens vervangen ze de andere kant ook omdat er daar ook een nokje afgebroken bleek te zijn.
Onderzoek aan de remmen toonde aan dat er een remschijf krom was, deze is ook besteld.
Word binnenkort gebeld om dit allemaal te laten plaatsen.

Kan niet anders zeggen als TOP!!!!
Arie Molenaar heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan, misschien niet de goedkoopste maar daar krijg je ook wat voor terug.

Een tot nu toe zeer tevreden klant. :-)

10


Marco

12 jaar 1 dag geleden

Review

Gister 18/02/2012 in IJselstein bij een particulier een tweedehandse Z1000 gekocht. Voordat ik naar deze particulier ging ben ik langs Arie Molenaar gegaan en gevraagd aan een medewerker of ik mischien tijdens de proefrit even langs kon komen zodat hun snel de motor konden controleren. Dit was volgens de medewerker geen probleem. Vervolgens proefrit gemaakt en langs Arie molenaar gereden. Aldaar heeft een monteur de motor op een heftafel bekeken. Gelukkig waren er geen mankementen aan de motor. Klasse dat dit zomaar kon! Ik hoefde er ook niks voor te betalen. Na mijn mening top service!

10


Gert Jan

12 jaar 2 maanden geleden

Review

ik heb al vele motoren gekocht bij wim ,verkoper bij arie molenaar en die heeft mij altijd prima geholpen. Er wordt niets opgedrongen en de after service is uit de kunst! Werkplaats is altijd bereid even vlug wat aan je motor te doen. Gewoon een gemoedelijke sfeer! Zo hoort een motorzaak te zijn!

Zit nog wel even te wachten totdat ze de yamaha mt 01 zat zijn die daar staat. Vind wel dat ze die mij mogen gunnen en gratis omruilen voor mijn intruder!

10


wim romani

12 jaar 5 maanden geleden

Review

Molenaar Motoren uit IJsselstein kijkt niet alleen naar de verkoopcijfers maar ook naar de menselijke kant. Na een paar jaar met veel plezier rijden op mijn Transalp (gekocht bij Molenaar), kwam er door omstandigheden in het gezin niets meer van rijden. Arie Molenaar was bereid om mijn motor voor een redelijke prijs terug te kopen. Als ik ooit weer in de gelegenheid ben te gaan rijden komt mijn motor vanzelfsprekend weer van Molenaar.

10


Wico

12 jaar 10 maanden geleden

Review

Spelen onder een hoedje samen met Silverline motorverhuur.
Als je bij Silverline een motor huurt wordt er na afloop gezegd dat je schade hebt veroorzaakt. Je wordt beschuldigd van een kleine al bestaande schade die je tijdens de voorinspectie over het hoofd hebt gezien.
En je raad het al, Arie de vreindjes van SilverLine doet de schade expertise, en je krijgt vervolgens een gepeperde nota. Oplichters samen met Silverline. Geen zaken meer mee doen.

2


Jan

13 jaar 2 maanden geleden

Review

Heb al heel wat motoren bij Arie Molennaar gekocht.
Proefrijden nooit een probleem, service zowel van de verkopers als de werkplaats perfect.
Zou een 10 willen geven..maar het bijven ook mensen..en waar gewerkt word worden er fouten gemaakt.. en deze worden weer perfect op gelost..dus door gaan zoo !!!!

10


chengeve

13 jaar 9 maanden geleden

Review

Als ze kans zien om je portemonee om te keren voor een 12000 euro motor te verkopen wordt je zlefs voor gelogen!!! en als je daarna een keer vraagt om een proforma factuur voor een spatbordje van je 2e fiets die je daar niet gekocht hebt, wordt je gewoon niet geholpen!! Kennelijk komt het geld er erg hard binnen en hebben ze geen klanten nodig die ze niet snel genoeg kunnen uitkleden!

4


Marco

13 jaar 9 maanden geleden

Review

Vraag naar een proefrit voor een nieuwe motor: antwoord: ik heb geen GEBRUIKTE staan, dus dat kan niet ......
????
Hoezo, rijdt de nieuwe niet dan? Ze hebben geen enkele behoefte aan klantbinding blijkbaar ...

4


Bonito

14 jaar 1 maand geleden

Review

Molenaar is inderdaad duur, dat merk je aan alles. In de garage lopen een hoop vriendelijke mensen langs. Maar sommige verkopers lijken echt niet geïnteresseerd in je en willen je zoveel mogelijk kaalplukken.
Over de service die ze verlenen niks dan lof. Goede aflevering en ook als je nog eens terugkomt krijg je altijd wel extra service.

8


Victor

14 jaar 1 maand geleden

Review

Ik heb bij Arie Molenaar een FJR1300 uit 2002 gekocht. Supergoed behandeld als nieuwe klant. Bij bezichtiging namen ze echt de tijd voor me. Proefrijden was geen enkel probleem. Mocht de motor langer dan een uur menemen terwijl een uur maximaal is voor proefrijden.

Na het proefrijden moest de versnellingspook en rempedaal worden versteld omdat deze voor mij niet optimaal zaten. Motor de werkplaats in en een monteur heeft deze netjes op de plaats gezet waar ik ze wilde hebben.

Aflevering ook helemaal goed. Nieuw voorbandje, UItlaat vervangen voor een exemplaar die niet beschadigd is, een paar krassen op het motorblok weggewerkt en een verse tankpad. En al die extra's voor niets.

Wat mij betreft chapeau, dit soort service zie je niet snel in motorland. Ik weet zeker dat je voor goed advies zonder nonsens bij Arie molenaar aan het goede adres bent.

10


Fantom

15 jaar 5 maanden geleden

Review

Via internet een aanvraag gedaan voor inkoop van mijn motor. Teruggebelt door een medewerker dat er intresse was en of ik even langs wilde rijden. Hij zou als het een nette motor is een goed bod doen. Daar langs gegaan en door Arie Molenaar zelf geholpen. Wat is die man kortaf en ongeïnteresseerd zeg.......... in ieder geval was hij duidelijk niet geïnteresseerd in de motor en deed een k*t bod waarna ik direct ben weggegaan. Twee dagen later wordt ik opnieuw gebeld door die medewerker of ik de motor nou eens wil komen laten zien, ze hebben er wel intresse in.

Even ter illustratie, men had een zelfde motor staan met het dubbele aantal km's en duidelijk niet in showroomstaat zoals mijn eigen motor waar toch € 2650,- meer voor diende te worden betaald dan zijn bod voor mijn motor.
Al met al prima als ik dan als sponsor ook met mijn naam op zijn racekuipen kom te staan, er is daar vast nog een gaatje in het sponsorbudget te dichten.....

2


Jasper

15 jaar 7 maanden geleden

Review

Onderhoud bij Molenaar is slordig.
In 2006 tweedehands Yamaha Diversion xj900s gekocht (bij Molenaar).
1. Na de eerste onderhoudsbeurt was de kilometerkabel niet goed vastgezet.
2. Na montage nieuwe banden is het voorwiel niet uitgebalanceerd. Merkbaar bij 140+ km/h.
3. Na vervangen voorvorkvering (door progressieve) is de keerring lek van linker voorvork. Kan toeval zijn maar bij m'n oude suzuki Katana in 17 jaar niet meegemaakt.

6


J. van Oostrum

15 jaar 7 maanden geleden

Review

Je word altijd netjes geholpen, de klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Wel is Molenaar aan de prijzige kant, voor zowel onderdelen als tweedehands motoren.

8


Lwin

15 jaar 11 maanden geleden

Arie Molenaar Motors

Dealer/Winkel en Webshop
6.38095
Gemiddeld: 6.4 (21 stemmen)
Einsteinweg 4
3404 LK
IJsselstijn
Nederland
Telefoon: 030-6881228