Zeer tevreden

Op vakantie op de Veluwe met vrienden uit Spanje kwamen wij langs Motorhuis de Valkenier. We hebben sinds kort een nieuwe Suzuki V Strom 1050 en mannen willen altijd motoren kijken. Wij naar binnen en motoren aan het bekijken. De eigenaar had heel snel door dat wij niet kwamen om iets te kopen. Toch vroeg hij of we koffie wilden en hadden we een heel leuk en gezellig gesprek. Deze man verstaat zijn vak en weet hoe je met mensen om moet gaan. Mochten wij ooit weer een nieuwe motor willen kopen komen we vanuit Zeeland zeker voor een deskundig advies en een goed gevoel naar Motorhuis de Valkenier!!!!

10


Jan den Boer

7 maanden 1 dag geleden

dik tevreden

Op zoek naar een specifieke motor, deze bij de Valkenier gevonden. Na een proefrit en het beantwoorden van een lijst met vragen overgegaan tot de koop.
Gisteren de motor opgehaald. Ook nog een nieuw pak gekocht.
Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer goed ben geholpen door Mike, Jurgen en Suzanne.
Motorhuis Valkenier is voor mij de rit vanuit Brielle meer dan waard geweest

9


Claude

2 jaar 1 week geleden

Onderhoud

Ik heb groot onderhoud laten plegen aan mijn zx12r en dat is fantastisch gedaan. Hij loopt weer als een trein. Tevens wat spuitwerk laten verrichten en je kunt niet eens het verschil zien tussen wat is gespoten en de standaard kleur. Daarnaast is het een hele prettige zaak waar ik al jaren kom. Heb je een vraag dan is niets teveel om het te laten zien en uit teleggen.
Ga er eens langs en ervaar het zelf. Wat de monteurs betreft: je motor is in goede handen en wordt schoon afgeleverd.

10


Tom Le Febre

10 jaar 1 maand geleden

Review

Heb daar net een "nieuwe" motor gekocht. De 1ste motor die ik op afspraak meenam, beviel niet zo. Bij nader kijken in de volle zon had deze toch wat meer pekel schade dan gewenst. Er stond ook nog een andere ST1300 in de showroom. Op verzoek werd deze snel even rijklaar gemaakt (hij stond al een tijdje stil) en kon ik deze gerust nog 2 uur meenemen voor een proefrit. Deze voldeed aan mijn verwachtingen en had een aantoonbare onderhouden historie. Over de prijs konden we het snel eens worden en kreeg ik ook nog een beurt en korting op de volgende achterband (deze had nog ruim 5 mm).

10


Hans

13 jaar 10 maanden geleden

Review

goede zaak. goede service, klantgericht, tijd hebben voor de klant. bij onderhoud mag je gewoon meekijken. staan direct voor je klaar.
al met al een top zaak. ben er zeer te spreken over!

10


wouter

14 jaar 10 maanden geleden

Review

Prima zaak. Onderhoud doen ze op een vertrouwenwekkende manier! Krijg een uitgebreid overzicht wat gedaan is. (b.v. kleppen stellen: hoeveel kleppen gecheckt en hoeveel aangepast)
Dat geeft vertrouwen!

10


Gerrit

15 jaar 1 maand geleden

Review

Goede zaak , nemen de tijd voor je. Onderhoud is niet te duur en lijkt gewoon goed , wil er wel bij zeggen dat ik er pas een keer voor onderhoud ben geweest

8


Coen

17 jaar 2 maanden geleden

Motorhuis de Valkenier

Dealer/Winkel en Webshop
7
Gemiddeld: 7 (10 stemmen)
Dr. Willem Dreeslaan 10
3771 RW
Barneveld
Nederland
Telefoon: 0342-416566