Goede serviceOndanks dat ze Kawasaki dealer en liefhebber zijn, mijn Yamaha r1 ook goed verzorgd. Kortom elke stap word duidelijk vermeld en op de hoogte gebracht. Toen ik m’n Yamaha kwam halen wist ik dus ook waar ik aan toe was. Daarbij was alles nog nagekeken, de ketting en banden nog op juiste spanning gebracht. Ik kom hier in de toekomst zeker terug. |
Lemstra Motoren Lars Van Schagen 2 jaar 1 maand geleden |
SuperHele fijne ervaring gehad bij de aanschaf van een harley davidson street glide. Vader Roel en zoon Ron hebben uitstekende kennis van zaken . Zeker een aanrader voor als je een betrouwbaar adres zoekt voor een occasion. Bedankt heren en graag tot ziens |
van Vuren Motoren Harold Kerbof 2 jaar 1 maand geleden |
Motor klaar of toch niet ???Mijn vriend koopt een Harley , sjiecke motor , blij mee , hij word gebeld door M van Joppen . Motor is klaar op do11 april . Ik mee want een motor haal je met z’n twee .Eindje rijden op een stralende dag zaterdag 13 april ( oeiii is dat een teken de 13 de ??) en jawel hoor : kentekenplaten zijn er niet . Godverdegodver vrije dag maar de klote en nog geen lekker ritje vandaag . |
Joppen Motoren Jose 2 jaar 1 maand geleden |
Diverse onderdelen voor mijn MZ en Srx600Perfecte zaak met oog voor haar klanten hier zou iedereen een voorbeeld aan kunnen nemen. |
Roukama Motorparts Cor Bos 2 jaar 2 maanden geleden |
Professioneel motorbedrijfNa een letterlijk opstartprobleem op de dag van levering werd mijn teleurstelling opgepikt en werd me een leenmotor aangeboden. |
Barbier Motorsport Bert Schepers 2 jaar 2 maanden geleden |
Slecht vertrouwenJoop wil graag een motor verkopen Maar het kleine onderhoud dat je erbij krijgt is aller belabberd. Wat mij overkomen is: Ik neem de motor af en kom thuis en zie dat de stadslichten niet branden. tevens zie ik dat de motor aan het minimum zit van de koelvloeistof Bij de aflevering vroeg ik waar is de druk van de banden te zien is. De monteur kon dit niet vinden Maar maar zit er bij kawasaki gtr 1400 terdege op. |
Joop Hoekstra Motoren Groenewegen 2 jaar 2 maanden geleden |
EllendeEen jaar geleden een bmw k1300s gekocht. Nog geen jaar gehad, in die periode dat ik die motor “had” is hij zo’n 7 keer terug geweest met mankementen. Steeds als ik de motor weer terug kreeg was er kort erna weer een mankement. Deze motoren die hij verkoopt worden elders opgekocht die bij andere motordealers niet meer verkocht worden, bij hen een beetje opgeknapt en bij hen in de showroom voor een goedkope prijs neergezet, zodat je denkt ik heb hier een koopje aan! Vergeet het maar! De oudere monteur is ook heel erg bijdehand tegen klanten. De motor was weer terug voor een mankement en zei “ moet ik nu weer gaan zitten emmeren aan zijn motor!” De chagerijn! Ik heb uiteindelijk mijn aankoop bedrag van de motor wel terug gekregen. Koop er aub geen motor, je rijd je eigen dood te gemoed |
Korteland Motoren Linke 2 jaar 2 maanden geleden |
Goede zaakGeweldige zaak Onlangs een royal enfield meteoor bij MVM motoren De Meern gekocht. Kortom een goede zaak met meedenkende en vriendelijke medewerkers en een goede service |
MVM Motoren Herman brakkee 2 jaar 3 maanden geleden |
Fijne zaakJoost Motoren, een heerlijke zaak met een persoonlijke serieuse benadering. Er wordt gewerkt aan de opbouw van een vertrouwensrelatie. Joost doet wat ze beloven te doen, menig motorzaak kan hier een voorbeeld aan nemen. Je kunt altijd terecht voor een eerlijk objectief advies. Met je ogen dicht kun je bij Joost de motor achterlaten. Door de open houding van het team van Joost Motoren, voel je je gauw kind aan huis. Kortom Joost Motoren is voor mij de zaak met menselijke en persoonlijke aandacht. |
Joost Motoren Robert Scherpenisse 2 jaar 3 maanden geleden |
Koplamp verwisseltAls je onder tuin geleid wil worden moet je hier zijn. BENJAN MOTOREN GROOTSTE KOEKEBAKKERS VAN DE BENELUX. Ik heb mijn motor erheen ge ra ht met een mooie frisse koplamp alleen om even af te stellen motor loopt nu wel netjes €80 ,- afgerekend om 2 vacuüm slangetjes weer terug op ze plek te prikken beetje aan de dure kant maar goed. Ik vraag aan dat wij... aan die mevrouw wat er nou mee was ik werd gek aangekeken en kreeg als antwoord uhggg weet ik niet ik heb er niet aangesleuteld en ze loop zonder verder wat te zeggen weg komt ze terug met die sukkel en die legt me uit wat er mee was. Dus ik ben tot zover tevreden maar toen ik thuis kwam kijk ik nog even naar me motor en zit er ineens een oude vieze bekraste koplamp glas in maar hij weet van niks. Ik kan wel terug komen zodat hij de LETTER B er even af kan halen voor me. Wel toevallig dat iedere motor zaak voor ze onderdelen te bewaren even een kenmerk erop zet. MIJ GAAN ZE DAAR NOOOOOIITTT MEER ZIEN. |
BenJan Motoren Angelo 2 jaar 3 maanden geleden |
Prima zaakDrie motoren gekocht bij Bakker in Nieuw Weerdinge. Service is goed en een afspraak is snel gemaakt. Een aantal jaren geleden problemen gehad met het alarm van een Vstrom, motor is opgehaald en probleem verholpen voor een hele schappelijke prijs. Goede winkel met veel keuze aan kleding. Mentaliteit is daar gewoon goed. |
Motorhuis Jac. Bakker Nomde 2 jaar 3 maanden geleden |
mooie motorzaak!Nette motorzaak met veel keus uit mooie motoren kleding enz enz ! |
Anbergen motoren arjan 2 jaar 3 maanden geleden |
Motorplaza, motor voor beurt 4 maanden kwijt geweest.Nu het motorseizoen weer begint wil ik jullie waarschuwen voor Motorplaza (Groningen). Denk dus goed na als je hier je motor koopt of laat onderhouden. Het is overduidelijk dat Motoplaza alleen aan zichzelf (eigen portemonnee) denkt en de klant, ach dat is alleen maar lastig. Klanten moeten niet zeuren maar alleen grof betalen. |
Motorplaza Groningen Hans 2 jaar 3 maanden geleden |
Speed 400Heb onlangs de nieuwe Speed 400 gekocht, is een hele handzame motor. |
Blom Motoren Leusden Lo 2 jaar 3 maanden geleden |
Betrouwbaar adresJammer dat de aankoop door persoonlijke voorkeuren niet doorging. |
Wildeman Motoren Herman Meijer 2 jaar 3 maanden geleden |
VeeningsGoedemorgen heer Veenings, Ik lees toevallig uw review op deze, voor mij, nieuwe site. Met vriendelijke groet, |
Niwa Motorservice NIWA Motoren 2 jaar 4 maanden geleden |
Online gekochtIk had een onderdeel voor m’n scooter gekocht. Heb een mail van PostNL gekregen en daarna nooit meer wat gekregen. Heb ze proberen te bellen en mailen. Ze reageren nergens op. Ik heb nog steeds niks gekregen of m’n geld terug gekregen. NIKS KOPEN DAAR!!! |
Jo Cabo Lise 2 jaar 4 maanden geleden |
GekochtBen voor het eerst in december 2023 bij motoroost geweest en gelijk mijn burgman 400 ingeruild op een nieuwe burgman 400. |
Motor Oost Sjaak Bakker 2 jaar 5 maanden geleden |
DhrSinds '96 klant bij Oost. Ik heb best veel rondgekeken maar ik ben nooit een betere motorzaak tegengekomen. |
Motor Oost Henk-Jan ten Dam 2 jaar 5 maanden geleden |
ex klantte veel ellende voor deze. review hier gaat alles mis maar dan ookALLES. ben je zuinig op je motorfiets ,ga hier NIET. naartoe g.h.berenschot |
Motor Centrum Eibergen brenschot 2 jaar 5 maanden geleden |