Top plek voor het onderhoud van mijn BWM motor

Dealer die ik graag aanraad voor het onderhoud van je BMW motor (heb zelf een R1150RT). Denkt mee in oplossingen waarbij het niet altijd alleen nieuwe onderdelen voor de volle prijs zijn.
Ook voor vragen tussendoor benaderbaar. Kortom, je kunt hier zo wie zo terecht voor goed odnerhoud.

Joost Motoren

10


Pieter Houba

7 uur 9 min geleden

Prettige sfeer en goed geholpen.

Ik kwam voor een andere motor. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen. Er zat geen enkele druk op. Contact was uitstekend en de inruilwaarde was prima. Geen afleverkosten en 24 maanden garantie is ook een groot pluspunt.

MVM de Meern

10


Heidekamp

1 dag 23 uur geleden

Zorg voor goede rechtsbijstand

Vertikken het gewoon om de garantie te geven waar je recht op hebt !!

Een MT09 van okt. 2025, en nu juni 2026, problemen met software en/of bluetooth worden gewoon niet opgelost, noch door van Meel, noch door Yamaha.

Van Meel motoren

1


Will Monde

1 week 3 dagen geleden

Nummerplaat houder

Nummerplaathouder met kobo er op was stukje af moest andere op
Een nieuwe gehaald moest 7,50 voor betalen viel heel erg tegen zijn normaal gratis is reclame voor kobo, dit is geen reclame zou er daarom al niets meer kopen

Kobo

1


Veenstra

3 weken 1 dag geleden

Service kent men niet, net als afspraken.

Ik kocht in Augustus 2025 een Kawasaki GTR 1400 bij de firma Anbergen. Ik werd geholpen door Henri Kamstra en hij was heel vriendelijk tegen ons.
Ik betaalde voor de motor €6750,- excl rijklaar pakket van €250,-.
Ik vroeg wat dat pakket dan ook inhield en hij zei toen het op naam zetten en we kijken alle vloeistoffen na en vullen die eventueel bij.
Toen ik na 5 dagen de motor ophaalde bleek ook opeens dat ik maar 3 maanden garantie hebt. Wat raar is omdat ze bij de bovag zijn aangesloten en bovag zegt 1 jaar.
Met naar huis rijden begon het eerste probleem. De motor was ontzettend warm geworden.
Bij een benzinestation bleek dat het koelwater onder het minimum zat. Was dus niets aan gedaan. Ook bleek later de olie behoorlijk zwart.
Maar henri zei dat dat niet waar kon zijn en zei dat ik een leugenaar was.
Na 7 maanden de motor weggebracht naar mijn eigen motorzaak voor een service beurt.
Daar kwam met er achter dat de keerringen van de voorvork lek waren.
Ook waren de remblokken te veel versleten. Dit terwijl ik aantoonbaar naar 3000 km mee gereden had.
Heb hierover contact opgenomen met Anbergen maar men zei dat de garantie verlopen was en dat ik pech had. Toen ik ze dat bovag 1 jaar garantie zegt.
Maar dat is volgens Henri niet voor een motor uit 2009. Die is te oud. En op mijn opmerking dat de keerringen lek waren zei hij, ja en ? Hier in de zaak staan ook Motoren met lekke keerringen. En hij zei dat ik moest vertrekken. WEES GEWAARSCHUWD. KOOP HIER NOOIT EEN MOTOR.
DE SERVICE IS ZEER SLECHT.

Anbergen motoren

1


Patrick Berendonck

4 weken 1 dag geleden

Ben Jan Motoren is een fijne en betrouwbare service gerichte motor dealer!

Was al jaren vaste klant bij Benjan Motoren. Ben altijd heel correct en professioneel en met no nonsens geholpen. Technisch een zeer goed team en heb altijd nette inruilprijzen gehad als ik weer een andere Honda wilde. Heb nu helaas i.v.m. ziekte m’n laatste Honda scooter moeten inleveren. Ben diverse malen heel erg goed geholpen door BenJan Motoren. Wil bij deze BenjanMotoren bedanken voor alle fijne jaren. Kan U als potentiele klant u dit bedrijf zeker positief aanbevelen of het nu om een Honda gaat of een ander merk.

BenJan Motoren

9


Koos Vermeulen

1 maand 6 dagen geleden

Arrogant en klantonvriendeijk

Een ontzettend arrogant en klantonvriendelijk bedrijf. Denken ze dat we nog in de jaren 50 van de vorige eeuw leven?

Ten Kate Motoren

1


Hendrik

1 maand 1 week geleden

Triumph Tiger 1050-2007

Een afspraak gemaakt om een Triumph met problemen na te laten kijken.
Bij aankomst op 19 maart 2026 wordt er met verbale bewoording gemeld dat ze niets aan dat vieze vuile ding willen doen.
De motor waarover hier wordt gesproken wordt zomer en winter dagelijks gebruikt voor woon-werkverkeer.
Dat hij er met wat lichte roest op de schijven, vanwege een maand stilstaan, wat armetierig er bij staat mag zo zijn.
Maar als trouw Triumph rijder zal ik toch, naar aanleiding van dit gedrag door Blom motoren met hun dealerschap van Triumph Nederland gaan overwegen om over te stappen naar een ander motormerk.
Ik ben zwaar teleurgesteld.

Blom Motoren Leusden

3


Albert de Kluijver

2 maanden 3 weken geleden

Vriendelijk maar niet kundig genoeg.

Willen heel graag verkopen, maar komen op deskundigheid te kort.
Zijn niet in staat om mijn problemen met de standaard aanwezige navigatie op een MT09 2025 (net nieuw gekocht) op te lossen.

Qua moderne ontwikkelingen gaat Yamaha duidelijk de mist in.
Koppelen met BT en de navigatie is zeer slecht (zoek maar eens op internet)

Van Meel motoren

2


Will Monde

3 maanden 9 uur geleden

mars

ik kom hier al enige jaren en ben zeer tevreden ;
ruime voorraad banden , afspraak is afspraak en prijs is prijs.

duidelijke webpagina waar je van te voren tot op de cent kan zien wat banden ,omleggen en balanceren kost.
een keer smiddags laat gebeld omdat ik een roestige kram in mn achterband had, kon de volgende middag direct terecht.

toppie Erik

Sabra motorbanden

10


m kock

3 maanden 2 weken geleden

mars

ik kom hier al enige jaren en ben zeer tevreden ;
ruime voorraad banden , afspraak is afspraak en prijs is prijs.

duidelijke webpagina waar je van te voren tot op de cent kan zien wat banden ,omleggen en balaceren kost.
een keer smiddags laat gebeld omdat ik een roestige kram in mn achterband had, kon de volgende middag direct terecht.

toppie Erik

Sabra motorbanden

10


m kock

3 maanden 2 weken geleden

zeer slecht

je koopt er een motor en binnen een jaar wil je toch wat anders.
geven ze voor jou motor waar nog garantie van hun op zit. nog geen 60% terug.
eerst motor verkopen met praatjes perfecte motor en als je hem wil inruilen zeggen ze dat hij niet veel waard is.

Gebben Motoren

1


bas

3 maanden 4 weken geleden

Ook opgelicht

Ik had 4 onderdelen besteld, 3 gekregen waarvan 1 lighte schade heeft, een onderdeel heb ik niet gekregen en ook heb ik een compleet ander onderdeel gekregen. Jammer.

Jo Cabo

1


Hugo brouwers

4 maanden 5 dagen geleden

Een motor zaak zo als vroeger betrouwbaar

Peter Lemstra motoren in Alkmaar is een begrip ik kom hier al ruim 20jaar
De beste man weet wat hij doet en komt ook zelf uit de racerij en deedt dat dan ook op hoog niveau...
Ik heb meerderen motoren gekocht bij peter 6 stuks nog wel... kawasaki is mijn merk, ook al rij ik nu op een schijt Ktm haha
Onderhoud normale prijzen
Koffie altijd warm
Gezelligheid en leuk om langs te gaan Cris is ook een topper en weet wat hij doet en helpt u graag met al u vragen over motoren en onderdelen rijdt u motor en bent u in de buurt simpelweg de beste Kawasaki dealer van Nederland en het bezoeken ook echt waard...

Lemstra Motoren

10


Mik Broekhuyzen

5 maanden 1 dag geleden

motorkleding passen

Monique, hartelijk dank voor al je uitleg en hulp vanmiddag bij het passen van motorkleding. Je hebt me in korte tijd veel duidelijk gemaakt en gaf goed, eerlijk advies. Je maakte het overzichtelijk en je hebt duidelijk heel veel kennis van zaken. Ook voelde ik me helemaal op je gemak bij jou en bij je collega Wendy. Onmisbaar voor een zaak zoals deze. Je werkgever mag ontzettend blij met je zijn! Nogmaals dank en zeker tot ziens! Groetjes Karina.

Motor Venray

10


Karina

6 maanden 2 weken geleden

Benelli trk 502x

Super!! Ik kan niet anders zeggen zo vriendelijk ben ik nog nooit geholpen de hele motor nagekeken alles super!! Zeker een aanrader
Hartstikke bedankt Jeroen!!niet verder kijken ga naar Zwolle!!

Wildeman Motoren

10


Ron

6 maanden 4 weken geleden

Zeer tevreden

Op vakantie op de Veluwe met vrienden uit Spanje kwamen wij langs Motorhuis de Valkenier. We hebben sinds kort een nieuwe Suzuki V Strom 1050 en mannen willen altijd motoren kijken. Wij naar binnen en motoren aan het bekijken. De eigenaar had heel snel door dat wij niet kwamen om iets te kopen. Toch vroeg hij of we koffie wilden en hadden we een heel leuk en gezellig gesprek. Deze man verstaat zijn vak en weet hoe je met mensen om moet gaan. Mochten wij ooit weer een nieuwe motor willen kopen komen we vanuit Zeeland zeker voor een deskundig advies en een goed gevoel naar Motorhuis de Valkenier!!!!

Motorhuis de Valkenier

10


Jan den Boer

7 maanden 1 dag geleden

Info inruilwaarde

Na nog geen 5 minuten ben je al klaar met dit
Flutbedrijf..
Alles straalt uit dat ze er geen zin in hebben.
Een inruilprijs geven is teveel moeite..
In alles krijg je het gevoel dat de klant
Bijzaak is,ff verderop zit een motorzaak waar je wel welkom voelt als klant....

MVM Motoren

1


Joop

7 maanden 6 dagen geleden

Olie leiding

Ja Rob ik heb je uitgelegt dat door de lange levering van morini ik een onderscheid moet maken tussen losse verkoop en levering inclusief montage door ons zelf. Verschil is dat ik klanten die het laten monteren voorrang moet geven. Losse verkoop en voorraad houden voor de hele wereld lukt helaas niet.

De postbode vanuit italie naar nederland is voor ons ook niet gratis en met een combinatie bestelling van ons is er een hoop mogelijk heb ik je verteld. Apart versturen kost vanuit italie € 35 - en is nu eenmaal zo.

Gelukkig heb je hem bij een slangenbedrijf laten repareren dus mooi opgelost.
De leveringen zijn inderdaad 1* waard.

Stretta Moto Passione

10


Marc

7 maanden 1 week geleden

Yamaha tracer9 gekocht

Onlangs een mooie Yamaha tracer9 gekocht en een mooie prijs voor mijn oude motor gekregen. Vriendelijke en goede service en een ruim aanbod van hele mooie motoren. Zeker de moeite waard om even bij Louwsma binnen te kijken als je een motor zoekt.

Louwsma Motoren

9


G Bouma

7 maanden 2 weken geleden

Pagina's