Onmenselijk

Je wordt als een vorst behandeld tot je getekend hebt.
Daarna ben je niets waard. Enkel je geld op welke weg dan ook.

Mooie praatjes. Slechte uitvoering.

Wat er ook gebeurt niet tekenen!!!!

Gebben Motoren

1


Prive

7 maanden 2 weken geleden

Burgman 400

Mijn suzuki burgman 400 had een probleem met de benzine meter.
Ik naar motor oost in Enter
(Ook gekocht daar) afspraak gemaakt wanneer ik de motor kon brengen ivm leenwoorden.
Heb hem een week later gebracht en na enig meerwerk werd ik gebeld dat het idd aan de benzine meter lag.
Ze hebben meteen een nw meter besteld en na een week
Telefoontje gehad dat de motor weer klaar is

Wat een TOP bedrijf jongens bedankt voor deze vlotte service.

Motor Oost

10


Sjaak Bakker

8 maanden 2 weken geleden

Fantastische zaak

Wij ervaren Motoport Zelhem als een gastvrije zaak waar vriendelijkheid en deskundigheid in een hoog vaandel staan. Motor en alle accessoires gekocht en in onderhoud daar en nooit klachten. Maken altijd tijd en adviseren naar eer en geweten. Ik blijf hier klant en kan ze iedereen aanbevelen.

MotoPort Zelhem

10


Daniëlle

8 maanden 3 weken geleden

Oplichter

Vier setjes remblokken besteld en betaald, wordt er slecht een setje geleverd. Op mail en chat geen antwoord en de telefoon wordt niet opgenomen. Nu gaat het gelukkig maar om een klein bedrag, maar ik wou dat ik deze reviews eerder had gelezen. Wat een zielig stelletje oplichters.

Jo Cabo

1


Tony van den Berg

8 maanden 3 weken geleden

Asociale kerel staat gelijk met zijn middelvinger klaar

Asociale eigenaar staat gelijk met zijn middelvinger klaar als hem iets niet lijkt te passen. Grote sukkel

Snelmotoren

1


Asociaal

9 maanden 3 weken geleden

Dhr

Afgelopen zaterdag mijn nieuwe Honda mogen afhalen en mijn Yamaha ingeruild, alles is netjes geregeld zoals ik dat ben gewend bij Motoport Echt, ik kom hier al wat jaren. Ook het administratieve gedeelte zoals de tenaamstelling en de vrijwaring gewoon goed geregeld. Ook de uitleg van de bediening van de motor werd netjes uitgelegd. Dus het team bedankt voor jullie goede zorg.

Motoport Echt

10


John

10 maanden 3 dagen geleden

Tegenvaller!

Op zoek naar een mooie Goldwing en gevonden bij Anbergen. Vanuit zuid Limburg naar Slagharen gereden en de motor bekeken. Inderdaad, een plaatje maar als blijkt dat deze machine in consignatie staat, word de inruilprijs van je toch wel mooie Pan met slechts 28400km op de teller veel te ver naar beneden gesteld. Afgekraakt, niets meer waard en bedankt voor je rit hier naar toe. Grote slagen, snel naar huis is blijkbaar hun motto. Mijn deal kunnen maken bij Jager motoren, ook daar hadden ze een mooie Goldwing staan... staat nu in Limburg te pronken. Slechte ervaring maar de koffie was top.... je moet gewoon eerlijk zaken doen, dat zijn ze helaas wat uit het oog verloren!

Anbergen motoren

4


Frans Loven

10 maanden 2 weken geleden

Top Service

Hans en zijn TEAM toppers we stonden in Duitsland met problemen er werd een motor in bus gezet en 300km van Den Bosch en omgeruild op zaterdag avond welke Motorzaak doet dat voor zijn klanten en daarbij komt als we voor een nieuwe motor komen te kopen geen getrek en we komen er altijd gelijk uit niet zoals de meeste motor zaken eerst bellen en paar dagen later pas prijs durven maken .Dus MotoPort Den Bosch ga zo door Toppers

Motoport Den Bosch

10


frits van os

10 maanden 3 weken geleden

Top zaak

Al jaren onze vaste motorzaak wat onderhoud, advies en aankoop motor betreft.
Of het nu om oldtimers gaat of motors van een nieuwer bouwjaar, je kunt er altijd terecht.
Gianni en Hielke staan voor hun zaak en zullen er alles aan doen om hun klanten tevreden te houden.
Met veel plezier goede zaken kunnen doen met Gianni en weer een nieuwe motor bij hem gekocht (vorige dateerden uit de tijd dat hij er nog als monteur werkte)
Heel blij dat hij de zaak al jaren heeft voortgezet en waar we terecht kunnen met onze hobby.
Of het nu is om iets te kopen of om even een praatje te doen, je bent er altijd welkom.
Zou iedereen Gianni en Hielke aanraden, ze zijn top!!!!

MotorTotaal

10


Eric de Poorter

10 maanden 4 weken geleden

Olie leiding

Heeft een olieleiding van motomorini 1200 Corsaro op voorraad maar wil hem niet verkopen ,die van mij was gescheurd hij wou wel uit Italië bestellen maar dan waren de verzendkosten te duur haha wat een bullshit

Stretta Moto Passione

1


Rob

12 maanden 2 dagen geleden

geen proefrit

Online Afspraak gemaakt voor proefrit op twee motoren om verschil te voelen tussen een Yamaha 09(Naked bike)en een Yamaha Tracer 900. Na de proefrit op de Naked bike meldde ik dat ik een tevreden gevoel had over de motor, maar wel het gevoel had dat ik er vanaf geblazen werd door de rijwind. Ik wilde graag ervaren hoe dat zou voelen op de meer beschermde Tracer 900. Het was echter niet de bedoeling dat er op alle motoren gereden werd. Ik werd dus niet als serieuze koper beoordeeld. Nu maar een Yamaha Tracer 900 GT gekocht bij TdK in Tilburg, geweldig ontvangst, persoonlijke aandacht en geen gezeur over proefrit. Ga voor een proefrit niet naar Van de Kuinder als je nog orienterend ben, want dan wordt je niet serieus genomen.

Van de Kuinder motorfietsen

2


Rene Bouma

1 jaar 1 week geleden

afspraak niet nagekomen

Ik had onlangs een mail gestuurd dat ik interesse had in een Honda CB 1100 RS.
Kreeg daarna van Hr. Hoos een verzoek om wat foto,s op te sturen van mijn in te ruilen motor.
Heb ik netjes gedaan . Na een paar dagen niets gehoord te hebben heb ik gemaild of de foto,s wel
aangekomen waren. Dat bleek wel het geval maar het was erg druk geweest en na het weekend zou de Hr. Hoos
zijn huiswerk maken en een reactie geven !! Tot op heden ( 3 weken verder ) niks meer gehoord !
Als je geen interesse hebt om een bepaalde motor in te ruilen, zeg dat dan gewoon !
Niks meer van je laten horen is wel heel erg onsympathiek !!!!!

Joppen Motoren

1


jan van den Brink

1 jaar 2 weken geleden

Zeer fijn professioneel bedrijf

Zeer vriendelijk, professioneel bedrijf.
Ze nemen alle tijd, denken met je mee. Zijn altijd vriendelijk. Al enkele bestellingen gedaan. Alles wat ik hier kan bestellen, zal ik dan ook hier doen! Grote klasse!

Groeten,

Sidney

Van Meel motoren

10


Sidney Schalk

1 jaar 3 weken geleden

Duurt allemaal te lang

Februari motor gekocht dag erna starte hij al niet meer motor opgehaald zouden nieuwe accu plaatsen paar dagen later sta je op het werk met een platte accu. Vervolgens met startbooster gestart paar dagen later enkele keren gaan rijden kom je terug wil je gaan werken helemaal niks meer daar motor opgehaald inmiddels 14 dagen verder geen taal of teken nou fijn het is lekker weer en geen motor… eens maar nooit meer daar een motor kopen

Motoport Echt

1


Gino

1 jaar 1 maand geleden

Top dealer

Een dealer met oprechte liefde voor motoren.
Na een telefonische afspraak de zaak bezocht in Hapert, alwaar de eigenaar Ad alle tijd neemt voor deskundig en uitgebreid advies onder het genot van een bakkie.
Ik heb een prachtige B king gekocht waar ik erg blij mee ben,.
Met mijn leeftijd van 61 jaar had ik steeds meer last van de rug op een lange tour waardoor ik helaas afscheid moest nemen van mijn Hayabusa, deze is ingeruild tegen een zeer schappelijke prijs naar ieders tevredenheid.
De B king is in top staat, nieuwe remblokken, alle vloeistoffen nieuw, zgan banden, kortom een moter om nog jaren plezier van te hebben.

3D motoren, een eerlijke en prima zaak waar de klant nog klant is, Bedankt.

3D Motoren

1


Mark

1 jaar 3 maanden geleden

Top service!

Zeer goede ervaring met Klijnstra motoren.
Ik kom er al jaren voor het onderhoud aan mijn motoren en kan niet anders zeggen dan dat het geleverde werk aan de motoren altijd perfect is. Alles verloopt keurig zoals afgesproken zonder verrassingen achteraf. Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en voorzien van de juiste technische informatie over het benodigde onderhoud of een uit te voeren reparatie. De sfeer in de werkplaats is ook erg aangenaam en er is altijd ruimte voor een praatje en kop koffie. Voor mij mijn vaste adres voor alles op het gebied van motoren.

Klijnstra Motoren

10


Richard De ruiter

1 jaar 3 maanden geleden

Yamaha r6

Vandaag een mooie gebruikte r6 bij wildeman gekocht. Keurige zaak met vriendelijke mensen. Nu wachten op mooi weer om de motor uit te testen.

Wildeman Motoren

10


Roelof prikken

1 jaar 3 maanden geleden

Goede ervaring met Gebben motoren.

Goede ervaring met reparatie in garantie periode

Gebben Motoren

9


A de Jong

1 jaar 7 maanden geleden

Nooit meer Roke Motors

Een man, een man, een woord een woord… gaat helaas niet op voor Roke Motors en Ramon. Nadat we een mondelinge overeenkomst hadden , welke ook via Whatsapp was bevestigd en een datum hadden afgesproken, besefte ze de DEMO street Triple RS misschien voor te weinig hadden verkocht. Trekken daarna de keutel in en krijg ik een whatsappberichtje van letterlijk 1 regel dat er door interne miscommunicatie de motor aan een ander is verkocht. Toen ik daarna zelf telefonisch contact met hen zocht konden ze niets voor mij betekenen en daar bleef het dan bij. Nooit meer Roke Motors voor mij

Roké Mijdrecht

1


Jeroen

1 jaar 7 maanden geleden

Nooit meer Roke Motors

Een man, een man, een woord een woord… gaat helaas niet op voor Roke Motors en Ramon. Nadat we een mondelinge overeenkomst hadden , welke ook via Whatsapp was bevestigd en een datum hadden afgesproken, besefte ze de DEMO street Triple RS misschien voor te weinig hadden verkocht. Trekken daarna de keutel in en krijg ik een whatsappberichtje van letterlijk 1 regel dat er door interne miscommunicatie de motor aan een ander is verkocht. Toen ik daarna zelf telefonisch contact met hen zocht konden ze niets voor mij betekenen en daar bleef het dan bij. Nooit meer Roke Motors voor mij

Roké Mijdrecht

2


Jeroen

1 jaar 7 maanden geleden

Pagina's