OnmenselijkJe wordt als een vorst behandeld tot je getekend hebt. Mooie praatjes. Slechte uitvoering. Wat er ook gebeurt niet tekenen!!!! |
Gebben Motoren Prive 7 maanden 2 weken geleden |
Burgman 400Mijn suzuki burgman 400 had een probleem met de benzine meter. Wat een TOP bedrijf jongens bedankt voor deze vlotte service. |
Motor Oost Sjaak Bakker 8 maanden 2 weken geleden |
Fantastische zaakWij ervaren Motoport Zelhem als een gastvrije zaak waar vriendelijkheid en deskundigheid in een hoog vaandel staan. Motor en alle accessoires gekocht en in onderhoud daar en nooit klachten. Maken altijd tijd en adviseren naar eer en geweten. Ik blijf hier klant en kan ze iedereen aanbevelen. |
MotoPort Zelhem Daniëlle 8 maanden 3 weken geleden |
OplichterVier setjes remblokken besteld en betaald, wordt er slecht een setje geleverd. Op mail en chat geen antwoord en de telefoon wordt niet opgenomen. Nu gaat het gelukkig maar om een klein bedrag, maar ik wou dat ik deze reviews eerder had gelezen. Wat een zielig stelletje oplichters. |
Jo Cabo Tony van den Berg 8 maanden 3 weken geleden |
Asociale kerel staat gelijk met zijn middelvinger klaarAsociale eigenaar staat gelijk met zijn middelvinger klaar als hem iets niet lijkt te passen. Grote sukkel |
Snelmotoren Asociaal 9 maanden 3 weken geleden |
DhrAfgelopen zaterdag mijn nieuwe Honda mogen afhalen en mijn Yamaha ingeruild, alles is netjes geregeld zoals ik dat ben gewend bij Motoport Echt, ik kom hier al wat jaren. Ook het administratieve gedeelte zoals de tenaamstelling en de vrijwaring gewoon goed geregeld. Ook de uitleg van de bediening van de motor werd netjes uitgelegd. Dus het team bedankt voor jullie goede zorg. |
Motoport Echt John 10 maanden 3 dagen geleden |
Tegenvaller!Op zoek naar een mooie Goldwing en gevonden bij Anbergen. Vanuit zuid Limburg naar Slagharen gereden en de motor bekeken. Inderdaad, een plaatje maar als blijkt dat deze machine in consignatie staat, word de inruilprijs van je toch wel mooie Pan met slechts 28400km op de teller veel te ver naar beneden gesteld. Afgekraakt, niets meer waard en bedankt voor je rit hier naar toe. Grote slagen, snel naar huis is blijkbaar hun motto. Mijn deal kunnen maken bij Jager motoren, ook daar hadden ze een mooie Goldwing staan... staat nu in Limburg te pronken. Slechte ervaring maar de koffie was top.... je moet gewoon eerlijk zaken doen, dat zijn ze helaas wat uit het oog verloren! |
Anbergen motoren Frans Loven 10 maanden 2 weken geleden |
Top ServiceHans en zijn TEAM toppers we stonden in Duitsland met problemen er werd een motor in bus gezet en 300km van Den Bosch en omgeruild op zaterdag avond welke Motorzaak doet dat voor zijn klanten en daarbij komt als we voor een nieuwe motor komen te kopen geen getrek en we komen er altijd gelijk uit niet zoals de meeste motor zaken eerst bellen en paar dagen later pas prijs durven maken .Dus MotoPort Den Bosch ga zo door Toppers |
Motoport Den Bosch frits van os 10 maanden 3 weken geleden |
Top zaakAl jaren onze vaste motorzaak wat onderhoud, advies en aankoop motor betreft. |
MotorTotaal Eric de Poorter 10 maanden 4 weken geleden |
Olie leidingHeeft een olieleiding van motomorini 1200 Corsaro op voorraad maar wil hem niet verkopen ,die van mij was gescheurd hij wou wel uit Italië bestellen maar dan waren de verzendkosten te duur haha wat een bullshit |
Stretta Moto Passione Rob 12 maanden 2 dagen geleden |
geen proefritOnline Afspraak gemaakt voor proefrit op twee motoren om verschil te voelen tussen een Yamaha 09(Naked bike)en een Yamaha Tracer 900. Na de proefrit op de Naked bike meldde ik dat ik een tevreden gevoel had over de motor, maar wel het gevoel had dat ik er vanaf geblazen werd door de rijwind. Ik wilde graag ervaren hoe dat zou voelen op de meer beschermde Tracer 900. Het was echter niet de bedoeling dat er op alle motoren gereden werd. Ik werd dus niet als serieuze koper beoordeeld. Nu maar een Yamaha Tracer 900 GT gekocht bij TdK in Tilburg, geweldig ontvangst, persoonlijke aandacht en geen gezeur over proefrit. Ga voor een proefrit niet naar Van de Kuinder als je nog orienterend ben, want dan wordt je niet serieus genomen. |
Van de Kuinder motorfietsen Rene Bouma 1 jaar 1 week geleden |
afspraak niet nagekomenIk had onlangs een mail gestuurd dat ik interesse had in een Honda CB 1100 RS. |
Joppen Motoren jan van den Brink 1 jaar 2 weken geleden |
Zeer fijn professioneel bedrijfZeer vriendelijk, professioneel bedrijf. Groeten, Sidney |
Van Meel motoren Sidney Schalk 1 jaar 3 weken geleden |
Duurt allemaal te langFebruari motor gekocht dag erna starte hij al niet meer motor opgehaald zouden nieuwe accu plaatsen paar dagen later sta je op het werk met een platte accu. Vervolgens met startbooster gestart paar dagen later enkele keren gaan rijden kom je terug wil je gaan werken helemaal niks meer daar motor opgehaald inmiddels 14 dagen verder geen taal of teken nou fijn het is lekker weer en geen motor… eens maar nooit meer daar een motor kopen |
Motoport Echt Gino 1 jaar 1 maand geleden |
Top dealerEen dealer met oprechte liefde voor motoren. 3D motoren, een eerlijke en prima zaak waar de klant nog klant is, Bedankt. |
3D Motoren Mark 1 jaar 3 maanden geleden |
Top service!Zeer goede ervaring met Klijnstra motoren. |
Klijnstra Motoren Richard De ruiter 1 jaar 3 maanden geleden |
Yamaha r6Vandaag een mooie gebruikte r6 bij wildeman gekocht. Keurige zaak met vriendelijke mensen. Nu wachten op mooi weer om de motor uit te testen. |
Wildeman Motoren Roelof prikken 1 jaar 3 maanden geleden |
Goede ervaring met Gebben motoren.Goede ervaring met reparatie in garantie periode |
Gebben Motoren A de Jong 1 jaar 7 maanden geleden |
Nooit meer Roke MotorsEen man, een man, een woord een woord… gaat helaas niet op voor Roke Motors en Ramon. Nadat we een mondelinge overeenkomst hadden , welke ook via Whatsapp was bevestigd en een datum hadden afgesproken, besefte ze de DEMO street Triple RS misschien voor te weinig hadden verkocht. Trekken daarna de keutel in en krijg ik een whatsappberichtje van letterlijk 1 regel dat er door interne miscommunicatie de motor aan een ander is verkocht. Toen ik daarna zelf telefonisch contact met hen zocht konden ze niets voor mij betekenen en daar bleef het dan bij. Nooit meer Roke Motors voor mij |
Roké Mijdrecht Jeroen 1 jaar 7 maanden geleden |
Nooit meer Roke MotorsEen man, een man, een woord een woord… gaat helaas niet op voor Roke Motors en Ramon. Nadat we een mondelinge overeenkomst hadden , welke ook via Whatsapp was bevestigd en een datum hadden afgesproken, besefte ze de DEMO street Triple RS misschien voor te weinig hadden verkocht. Trekken daarna de keutel in en krijg ik een whatsappberichtje van letterlijk 1 regel dat er door interne miscommunicatie de motor aan een ander is verkocht. Toen ik daarna zelf telefonisch contact met hen zocht konden ze niets voor mij betekenen en daar bleef het dan bij. Nooit meer Roke Motors voor mij |
Roké Mijdrecht Jeroen 1 jaar 7 maanden geleden |