DhrEerlijk zeggen zij hebben de oplossing gevonden voor slechte service, helemaal geen service. In het voorjaar een motor gekocht zonder garantie (dat was een keuze) pas bij de aflevering kwam ik er achter dat er mijn een sleutel was, dus geen reserve geen rode en geen sleutelcode. Dacht een deal gemaakt te hebben, ik betaal de sleutel en zij lezen hem in. Afspraak gemaakt en sleutel gebracht om er later achter te komen dat de ze sleutel niet konden laten maken. Komt ook nog de vraag of ik niet gewoon kon rijden zodat zij de sleutel als nog konden laten maken zonder op te geven wanneer. Jongens denken goed na ik had een sleutel. Ze zouden mij bellen als de sleutel binnen was, nou ze moeten nog bellen. Tot overmaat van ramp mankeerde er van alles aan de motor door slecht onderhoud. Het was mijn keuze om de motor zonder garantie kopen maar je mag verwachten van een motorzaak dat ze de motor enigszins nakijken en niet enkel maar poetsen. |
Anbergen motoren Richard Vrachtdoender 2 jaar 6 maanden geleden |
Slechte ervaringMijn motor hield er plotseling mee op en naar Van de Kuinder in Hilversum gebracht om hem te laten maken. De brandstofpomp is vervangen, maar dat was niet de oplossing. Daarna kwamen ze met het verhaal dat het probleem zat in het elektronische deel. Onderdeel opgestuurd naar een bedrijf om dit op te lossen. Volgens van de Kuinder was het probleem verholpen. Na betaald te hebben naar de motor gelopen en .... niet starten. Opnieuw moest ik mijn motor achterlaten. Na een week opnieuw onderzoeken, konden zij nog niet vertellen wat er aan de hand was. |
Van de Kuinder motorfietsen Wilma Dijk 2 jaar 6 maanden geleden |
ToppersHeel fijne motorzaak. BMW R1150RS gekocht zeker geen dure motor, maar top geholpen! Nico |
Jensen motorrijwielen Nico Zevenhoven 2 jaar 7 maanden geleden |
Erg goede zaak met echte motorliefhebbers.Twee week geleden mijn nieuwe tracer 7 gekocht bij Gebben en gisteren geweest voor de eerste beurt en montage van extra spullen naar de werkplaats. Zowel bij de verkoop als nu bij de werkplaats een uitstekende sfeer en terzake kundige mensen. De monteur werkte vlot en nauwkeurig en een hele aardige gast. De sfeer is super. Ook voor de afhandeling van een probleem met de myride app werd rustig de tijd uitgetrokken. Fijn contact met Andre Gebben. Ik kwam met een erg goed gevoel weer thuis. Wat een prettige zaak. |
Gebben Motoren Bert 2 jaar 7 maanden geleden |
V-strom 650Vraagprijs was al scherp. Kreeg bij inruil nog extra accessoires zoals valbeugel, handkappen, ruggensteun en USB-lader gemonteerd. Dat alles inclusief nieuwe ketting en tandwielen. Super service! |
Nijzing Motoren Geert Kuipers 2 jaar 8 maanden geleden |
Al jaren tevredenIk ben 72 en heb al veel bij zowel motor als auto garages gekocht. |
MVM de Meern Micke Willensen 2 jaar 8 maanden geleden |
Beroerde serviceDeze zaak wil alleen snel geld verdienen service ho maar....als je een nieuwe motor wil gaat t goed, maar zodra je met n service vraag zit ...niet thuis. |
Niwa Motorservice Veenings 2 jaar 8 maanden geleden |
Uitstekend bedrijfOnze Burgman ingeruild en een Honda NC 750 gekocht. Prachtige motor goede service en zeer vriendelijke mensen. Een aanrader. |
Horeon motoren Henk Stevens 2 jaar 8 maanden geleden |
Slechte service.In mei 2023 nieuwe honda pcx 125 gekocht na 1000 km eerste sevice beurt. |
MotoPort Assen Posthuma 2 jaar 9 maanden geleden |
HrAl heel veel nieuwe motoren gekocht, nu weer een motorscooter Honda pcx 125 ik werd snel en met verstand van zaken geholpen door verkoper Aart Mater alsof ik een Goldwing kocht !! Perfect afgeleverd ,en ook nog gratis thuisgebracht geweldig nog niet eerder .meegemaakt voor herhaling vatbaar in het voorjaar weer wat anders conclusie goed adres |
ARAL Motorservice Dirk Schimmel 2 jaar 9 maanden geleden |
Goede zaakGewoon goed motorzaakje |
Bakker motors Twowheels 2 jaar 9 maanden geleden |
lemstraSchoonzoon heeft onderhoud laten plegen aan ze,n Kawasaki.Op de bon staat dat oa de bougies zouden zijn vervangen. Tijdens het kleppenstellen door een bevriend monteur bleek dat de bougie/bobine kappen zwaar geoxideerd waren en met grote moeite verwijdert konden worden. De bougies bleken zwaar verrot te zijn, nooit eruit geweest, toch stonden ze voor € 73,- op de bon. Ook het luchtfilter was niet schoongemaakt( K&N). |
Lemstra Motoren Kees Groeneweg 2 jaar 9 maanden geleden |
BMWLaat je foppen bij Joppen!!! Na aankoop blijkt een afleveringsbeurt en de aankoopgarantie niks voor te stellen bij Joppen. Je moet zelfs voor de kosten opdraaien ook al geven ze toe dat er een fout is gemaakt in de werkplaats en ze informeren de klant totaal niet. Overleg is niet mogelijk al ben je nog zo vriendelijk, je wordt afgezeikt. |
Joppen Motoren Elian 2 jaar 9 maanden geleden |
Niet gezien of genegeerd: klantonvriendelijkWerkelijk na vier personen aangekeken te hebben die niets zeggen. Doorlopen of verdergaan waar ze mee bezig waren, zelf ook maar doorgelopen. |
Motoport Echt Henk 2 jaar 9 maanden geleden |
goed geholpenWas erg druk op die zaterdag, en moest daardoor wel even wachten ( met een kop koffie, dat dan weer wel ) . Wat mij opviel is dat er ontzettend veel vaste klanten waren, tijdens het wachten heb ik daar gezellig mee gekletst. Hierna ben ik verder goed geholpen geworden. Mijn huidige motor heb ik ingeruild en dat bespaarde mij een hoop gedoe met zelf verkopen en na een beetje geduld tijdens heb wachten op de levering kon ik een paar weken erna mijn nieuwe motor ophalen. Duidelijk uitleg gekregen van Jeroen, want mijn god wat zitten er een hoop knopjes op. Bedankt voor de service en tot de 1000 km beurt. |
Motoport Echt Coenen 2 jaar 9 maanden geleden |
Slechte monteurs in dienst!Na een grote beurt heeft de motor nog nooit zo slecht gelopen.. |
Van Sleeuwen Motoren Robert 2 jaar 10 maanden geleden |
In voor en tegenspoedVorig jaar een motor bij Koeman Motoren gekocht. Een aantal maanden later had deze nog steeds dezelfde bug en moest mijn motor weer heen. Hij is nu gemaakt, en ook al was dit maanden na de garantie heeft Koeman Motoren alles vergoed en boden me in de tijd dat ik geen motor had zelfs een leenmotor aan omdat ze zich zo schuldig voelde. Dus ook in tegenspoed is Koeman Motoren een dealer van hun woord en zorgen ze voor een hele goede ervaring! Echt een topbedrijf! |
Koeman Motoren Calvin 2 jaar 10 maanden geleden |
Top zaakEcht een super zaak met een ervriendelijke eigenaar |
Motorhuis Esvana Pier van der molen 2 jaar 10 maanden geleden |
CorrectNette zaak. Heb er enkele motoren gekocht. Ook onderhoud prima. |
Van de Pol Motoren Teinovich 2 jaar 10 maanden geleden |
Goede serviceKon gekochte artikel terug geven! |
Motoport Hilllegom Kelder 2 jaar 10 maanden geleden |