Voordeelhelmen Zwaagdijk

Een Schuberth C5 bij VoordeelHelmen in Zwaagdijk gekocht.
Een internet winkel met een fysieke shop erbij.
Netjes geholpen waar ik op moest letten bij aanschaf en je kan ff passen.
Was iets met mijn vizier, was kleinigheid.
Toch prettig als je ff langs kan rijden

Een aanrader
MvrGr Edwin

Voordeelhelmen

8


Edwin

2 jaar 10 maanden geleden

Super service!,,

Bij Gebben Motoren een Honda Valkyrie Interstate uit 1999 gekocht
Verkoop ging super relaxt, hij werd gereserveerd terwijl ik op vakantie was.

Motor is 24 jaar oud en kreeg 1 jaar Bovag garantie.
Na 11 maanden dynamo defect, geen enkele discussie.
Meneer u heeft nog 3 weken garantie we hebben er een nieuwe in gezet.
We kijken de sluiting van uw topkoffer ook nog ff na.
Garantie krijg je service ben je afhankelijk van het bedrijf.
TOP BEDRIJF!
Als je ooit Motor wil kopen, ga er kijken of ze iets naar je zin hebben
Een super tevreden klant
MvrGr Edwin

Gebben Motoren

10


Edwin

2 jaar 10 maanden geleden

tevreden aankoop

ik was al enige tijd opzoek naar een vfr 800, en deze heb ik afgelopen jaar gevonden bij kobo motoren.
toen ik bij de motor ben wezen kijken kon de verkoper me er van alles over vertellen en na de proefrit was het duidelijk, dit word mijn motor.
ik heb hem gekocht met een beurt, een kettingsmeer systeem en wat kleine aanpassingen naar wens. en dat is allemaal vakkundig gedaan.

kortom ben ik helemaal tevreden hier, en heb goede service van de verkoop en de werkplaats gekregen.
een echte aanrader

Kobo

9


jeroen

2 jaar 10 maanden geleden

Ducati Panigale

Heb een Ducati gekocht bij Gebben , waren wat kleine dingetjes in de garantie periode , is super en snel opgelost ben zeer tevreden volgende motor daar weer weg hoop ik 100 % aanrader !

Gebben Motoren

8


Stephan Bugel

2 jaar 10 maanden geleden

Een goede Motorzaak

Omdat mijn Kawasaki Vulcan 1700 mij na 7 jaar te "zwaar" gaat worden, heb ik deze vandaag bij MVM voor een Suzuki V-Strom 650 ingeruild...rijdt heerlijk soepel, had ik eerder moeten doen:)
De benadering, advies en meedenken, overleg, duidelijkheid, de tijd er voor nemen die het nodig heeft, vind ik fijn te ervaren bij deze motorzaak, waarbij je een keur aan motoren vindt.
Erg tevreden over de afhandeling en service, dit team is deskundig, vriendelijk en concreet.
Jan.

MVM Motoren

9


Jan Koopman

2 jaar 10 maanden geleden

Honda NC 700 X

Tijd voor wat lichters zeer mooie goede Honda NC 700 x aangeschaft en me Honda Pan European 1300 die hier ook vandaan komt ingeruild.
Petje af voor Marijn en zijn team ,hier kom je er samen altijd wel uit.

Lemar Motoren

10


Lamber

2 jaar 11 maanden geleden

Tegenwoordig een prima zaak

Ik ken Joppen al sinds 1985. In die tijd was het echt een handelaar in twijfelachtige motoren met een vrij botte behandeling van klanten. Dat was toen vaak ook behoorlijk ruig volk. Echter, sinds 1985 is de zaak in een nette zaak veranderd met nette motoren. Ook de verkopers doen hun werk goed. Ik heb sinds 2021 een paar motoren gekocht en ben netjes behandeld. Een proefrit is ook geen probleem. Kortom, je kunt er gerust iets kopen. De mensen van de inpandige kledingzaak verdienen ook een pluim.

Joppen Motoren

9


Paul Ebbers

2 jaar 11 maanden geleden

Waar zijn de verkopers?

Lang geleden een motor gekocht en een slechte ervaring gehad met een schadeafhandeling. Ik heb ze daarom ruim 30 jaar gemeden. Nu toch maar weer een herkansing gegeven omdat ik interesse had in een nieuwe motor. Ik was daarvoor behoorlijk op tijd gekomen om de hitte en drukte voor te zijn. In de winkel was het niet druk. Helaas stond de motor onder een stuk plastic en ik kon er ook niet dichtbij. Ik had er graag een verkoper bij gehaald om te vragen of ik even mocht proefzitten. Helaas na een kleine 3 kwartier in de Honda hoek te hebben gezeten nog geen verkoper kunnen enteren. Die hadden het te druk met buurten met wat 'stamgasten'. Een klant een kwartier in zijn eentje laten kijken is prima maar langer is niet o.k. Ik ken genoeg motorzaken in de regio die wel aandacht hebben voor de klant. Met dat in gedachten, en de eerdere slechte ervaring, maar rechtsomkeert gemaakt.

Motoport Echt

3


Jos van Deursen

2 jaar 11 maanden geleden

Absoluut een van de beste motorzaak in Nederland en België

Eigenaar Gianni van Motortotaal Terneuzen vind ik echt de beste. Zoveel passie en verstand van alle motoren. Als je ook een motor hebt moet je echt eens langs gaan. Gianni lost alles voor je op en geeft steeds het beste advies. Ook al is het druk probeert hij je toch ook te helpen. Gianni en zijn personeel zijn echte motor liefhebbers en goed opgeleid. Behandelen je motor met respect ook al is hij oud.
Gianni heeft alles gedaan aan mijn Honda Silverwing uit 1982
Ik heb de mooiste Silverwing van Nederland. Alle originele onderdelen gemonteerd en vele lampjes aangesloten.
Veel lof over Gianni en vooral zijn enthousiasme.
Breng je motor met een gerust hart naar MotoTotaal in Terneuzen voor vele veilige kilometers.
Ga maar eens kijken. Het is een vertrouwd adres !!
Gr.Peter

MotorTotaal

10


Peter Van Den Berg

3 jaar 2 dagen geleden

Motor kawasakivn900

Goede voorlichting
Behulpzaam vriendelijke mensen
Goede afhandeling van schade motor (totallos)
Kom af en toe een praatje maken met een bakkie
Grt jan

Lemstra Motoren

5


Jan binkhorst

3 jaar 1 maand geleden

1200gsa2012

paar jaar geleden 1200 gsa uit 2012 gekocht voor een (achteraf) te stevig bedrag
veel problemen mee gehad
in de eerste paar weken paar keer mee terug gemoeten ivm problemen met plotseling vermogen uitval
men kwam er eerst een aantal keren niet achter waar het in zat'
uiteindelijk bleek het een sensor geloof ik
na een jaar ongeveer een kapotte brandstofpomp
tja dat kan natuurlijk
omdat mijn vertrouwen in kobo toen weg was (vond ze niet aardig in bij het terug komen)
elders laten repareren

ik herken ook het laten weg rijden met een bijna lege tank bij de proefrit en bij het wegrijden met je net nieuwe aankoop
ga liever ergens anders heen na deze ervaring

Kobo

4


johan

3 jaar 1 maand geleden

Veel kennis en geweldige service!

Schoonus motoren heeft veel verstand van motoren en geeft goed advies. De service is ook echt top!

Schoonus Motoren

10


Jim van de Kar

3 jaar 2 maanden geleden

Beoordeling Barbier motoren

Terugkoppeling met Martin;

Graag wil ik bij deze mijn mening/gevoel betreffende de service en werk wijze van Barbier motoren delen.
Aangezien ik al mijn motoren bij Kees Timmer heb gekocht en ingeruild kan ik natuurlijk
alleen over Hem een persoonlijk oordeel geven .
Het heeft mij altijd verwonderd met welke inzet— passie en enthousiasme Kees zijn werk uit voert.
Ook de collegialiteit en samenwerking die Kees heeft met het complete team en die hij graag deelt geeft aan hoe betrokken hij is met zijn klanten .
Door deze betrokkenheid durf ik te zeggen dat Kees een belangrijke steunpilaar is en bijdraag aan het succes van Barbier motoren.
Wat ik het belangrijkste vind is de manier waarop Kees je een goed en fijn gevoel geeft tijdens het onderhandelen over een andere motor.
Ook mede door de manier hoe hij altijd heerlijk en fair zijn mening geeft heeft er toe bij gedragen dat er een hele goed band is ontstaan.
Door deze band ben ik Kees gaan respecteren als persoon.

Met vriendelijke motor groeten,

Menno Mennen

Barbier Motorsport

10


Menno Mennen

3 jaar 2 maanden geleden

Neemt de tijd voor je

Na prettig mailverkeer over en weer over een motor ben ik er vandaag geweest om te kijken en proef te rijden (100km heen en terug). Ik was wat teleurgesteld over de staat waar de motor zich bevond (natuurlijk was het een scherpe prijs maar toch). De topkoffer bleek aangepast te zijn, van origineel nieuw Suzuki naar een Givi. (voor mij prima maar toch..) Op de foto's was niet te zien dat het zadel beschadigt was wat eigenlijk een beetje een domper is en ook de handvatten waren een beetje op en er zaten overal kleine plekjes. Ondanks dat ze wisten dat ik kwam kopen was de motor naar mijn mening niet echt verkoop klaar gemaakt. (Dat ze dat wel heel goed kunnen, getuige bijv een hele mooie Versys 1000 2013 in de showroom) Het was echt jammer want hoewel er gezegd werd dat alle plekjes gedaan konden worden als ik dat wilde was het slim geweest om dit alvast te doen, handvatten even vernieuwen en de motor even een mooie uitstraling geven was ik misschien wel tot koop overgegaan. Nu bekroop mij een gevoel dat ik achteruit ging met de aanschaf inplaats van vooruit en maakte ik dus op mijn eigen motor rechtsomkeert. Overigens niks te klagen over de winkel en de mensen die er werken. Kreeg prima uitleg en advies. Wellicht een keer in de herkansing of ik kom eens voor de Versys....

Niwa Motorservice

7


E.K.J.. Soer

3 jaar 8 maanden geleden

ir.

Na 23 jaren eigen onderhoud aan Mijn Moto Guzzi 1000SP uit 1979 toch maar eens naar een vakman. De Guzzi loopt na 230.000 km weer als een naaimachine, rijdt als een trein en de gehele bediening is veel soepeler. Bedankt daarvoor. Ludo.

Rosa Motoren

10


Bart Nyssen

3 jaar 8 maanden geleden

Slechte tot geen service

Hartstikke leuk, ik afgelopen juli er een motor gekocht.

Ik woon niet om de hoek bij hen dus ivm mankement/garantie contact met hen opgenomen.
Echter, na 5 emails en 2 telefoontjes met de belofte "we zorgen dat de juiste persoon je even terugbeld" gewoon geen enkel respons. Ik kom er dus niet meer

Motorplaza Groningen

2


Alex

3 jaar 8 maanden geleden

Nooit meer naar motorsport Doornekamp

In maart dit jaar mijn rijbewijs gehaald, paar maanden gereden op de lesmotor en toen besloten voor een ‘echte’ te gaan. Met nul ervaring maar met vertrouwen in de expertise van de garage gezocht naar Honda cb500x, dat was mijn favoriet, en daar stonden er een paar van bij motorsport Doornekamp in Hoevelaken. Dus een proefrit gemaakt. Direct verkocht, fijne zit en makkelijk wendbare motor en een plaatje om te zien. Zo goed als nieuw zo stond ‘ie op de website.

Na een paar weken de ketting laten spannen bij de garage waar mijn lesmotor in onderhoud was. Die ontdekte een forse schade aan de voorband maar ook aan de binnenkant spatbord. En concludeerde al snel dat het een schademotor zou zijn….. terug voor een nieuwe voorband maar ook controle van de voorvork, voorpoten en stuur want dat stond een tikkeltje uit het lood. Week later kon ik terecht om de voorpoten en voorvork te laten controleren, embleem nieuwe voorband waarbij nogal moeite moest worden gedaan om de as er weer in te krijgen….. dat vond ik vreemd en er bekroop mij een gevoel dat er iets niet klopte.

Mijn man heeft in de week daarna er op gereden en concludeerde dat het stuur scheef weg trok bij het rechtdoor rijden. Foto’s gemaakt, opgestuurd en decresctiecwas dat de voorpoten wat getordeerd konden staan maar dat kon makkelijk worden opgelost.

Toen heb ik Bovag gebeld en advies gevraagd voor een keuring. Erik van Lent werd mij aanbevolen, die kon een dag later al bij ons thuis komen keuren. Het rapport loont er niet om en er was wekelijk van alles mis. Schroefjes en moertjes ontbraken, linker voetstap was half afgebroken, stuur stond scheef ennwe motor moest een flinke schade hebben gehad.
Hij gaf advies om te proberen contact te leggen met de vorige eigenaar in Frankrijk. Dat is gelukt en de dame was geschokt en hoogst verbaasd te horen dat deze motor nog op de weg reed…. In Frankrijk total loss verklaard met de verklaring dat alleen mocht worden verkocht als onderdelen motor. En daar reed ik op rond in het vertrouwen dat ik een goede motor had gekocht bij een goede garage…..en waar ik vanaf begin heb gevraagd naar historie en of er sprake was van schade…. Nee hoor dat was niet bekend.

Met rapport, de info van Bovag en de info van de vorige eigenaresse wederom naar de garage gegaan. Het was simpel. De motor terug en ik mijn geld terug. Doornekamp beweerde dat hij deze motor echt niet zo had gekocht, maar zij hebben deze motor geïmporteerd en waren laatste eigenaar voordat ik ‘m kocht. En dus verantwoordelijk voor de staat van de motor. Hij heeft eieren voor zijn geld gekozen en het was vrij snel rond.

Ik ben de motor gelukkig weer kwijt en heb mijn geld terug. Maar nooit meer een motor van deze motorzaak, en altijd een keuring vooraf aan de koop cancelen tweedehands motor. Ik vraag mij nog steeds af waar deze motor nu naar toe is gegaan enig ‘ie niet opnieuw is verkocht. Wees gewaarschuwd!

Doornekamp Motorsport

1


Agnes

3 jaar 8 maanden geleden

Uitstekende hulp bij schade afwikkeling

In juni 2022 schade opgelopen aan de motor ivm achteruit rijdende tractor die mij niet gezien had. Jensen motorrijwielen heeft dmv schaderapport en het ontvangen van de schade expert mij uitstekend geholpen om de schade verder af te wikkelen. Inmiddels heb ik daar naar volle tevredenheid ook een andere motor gekocht.

Jensen motorrijwielen

10


Peter van der Meer

3 jaar 8 maanden geleden

Wederom perfecte aankopen gedaan bij MVM-motoren!!

Begin van deze maand hebben we een bezoek gebracht aan MVM-motoren in Soesterberg, dit voor diverse proefritten door mijn vrouw Lydia om te bepalen welke motor ze wilde aankopen. Uiteindelijk heeft ze besloten een nieuwe Suzuki 650XT aan te kopen.

Zelf was ik in op dat moment nog in het bezit van een Suzuki 1050DL en gevraagd, “wat als ik deze nu ook inruil voor een nieuwe Suzuki 1050 XT….”.
Na ruim een jaar in het bezit te zijn geweest van mijn Suzuki 1050DL, besloten om deze in te ruilen voor een Suzuki 1050XT (de deal was snel gemaakt).

We hebben wederom goed zaken kunnen doen, alle voorafgaande gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Bij de aflevering door het MVM-team goede uitleg gekregen over de beide motoren. Daarna zeer tevreden hebben we Soesterberg verlaten.

Ben je opzoek bent naar wat anders...... ga eens langs bij MVM-Soesterberg!!

Allemaal mooie kilometers en keep safe!!

Mvgr,
Lydia en Rob

MVM Motoren

10


Rob Romeijn

3 jaar 8 maanden geleden

Zeer snelle levering!

Een Oberon slave besteld voor mijn Ducati.
Zeer! Snelle levering, en concurrerende prijs.
Aanrader deze motorzaak

Hoeve Motoren

10


John

3 jaar 8 maanden geleden

Pagina's