Voordeelhelmen ZwaagdijkEen Schuberth C5 bij VoordeelHelmen in Zwaagdijk gekocht. Een aanrader |
Voordeelhelmen Edwin 2 jaar 10 maanden geleden |
Super service!,,Bij Gebben Motoren een Honda Valkyrie Interstate uit 1999 gekocht Motor is 24 jaar oud en kreeg 1 jaar Bovag garantie. |
Gebben Motoren Edwin 2 jaar 10 maanden geleden |
tevreden aankoopik was al enige tijd opzoek naar een vfr 800, en deze heb ik afgelopen jaar gevonden bij kobo motoren. kortom ben ik helemaal tevreden hier, en heb goede service van de verkoop en de werkplaats gekregen. |
Kobo jeroen 2 jaar 10 maanden geleden |
Ducati PanigaleHeb een Ducati gekocht bij Gebben , waren wat kleine dingetjes in de garantie periode , is super en snel opgelost ben zeer tevreden volgende motor daar weer weg hoop ik 100 % aanrader ! |
Gebben Motoren Stephan Bugel 2 jaar 10 maanden geleden |
Een goede MotorzaakOmdat mijn Kawasaki Vulcan 1700 mij na 7 jaar te "zwaar" gaat worden, heb ik deze vandaag bij MVM voor een Suzuki V-Strom 650 ingeruild...rijdt heerlijk soepel, had ik eerder moeten doen:) |
MVM Motoren Jan Koopman 2 jaar 10 maanden geleden |
Honda NC 700 XTijd voor wat lichters zeer mooie goede Honda NC 700 x aangeschaft en me Honda Pan European 1300 die hier ook vandaan komt ingeruild. |
Lemar Motoren Lamber 2 jaar 11 maanden geleden |
Tegenwoordig een prima zaakIk ken Joppen al sinds 1985. In die tijd was het echt een handelaar in twijfelachtige motoren met een vrij botte behandeling van klanten. Dat was toen vaak ook behoorlijk ruig volk. Echter, sinds 1985 is de zaak in een nette zaak veranderd met nette motoren. Ook de verkopers doen hun werk goed. Ik heb sinds 2021 een paar motoren gekocht en ben netjes behandeld. Een proefrit is ook geen probleem. Kortom, je kunt er gerust iets kopen. De mensen van de inpandige kledingzaak verdienen ook een pluim. |
Joppen Motoren Paul Ebbers 2 jaar 11 maanden geleden |
Waar zijn de verkopers?Lang geleden een motor gekocht en een slechte ervaring gehad met een schadeafhandeling. Ik heb ze daarom ruim 30 jaar gemeden. Nu toch maar weer een herkansing gegeven omdat ik interesse had in een nieuwe motor. Ik was daarvoor behoorlijk op tijd gekomen om de hitte en drukte voor te zijn. In de winkel was het niet druk. Helaas stond de motor onder een stuk plastic en ik kon er ook niet dichtbij. Ik had er graag een verkoper bij gehaald om te vragen of ik even mocht proefzitten. Helaas na een kleine 3 kwartier in de Honda hoek te hebben gezeten nog geen verkoper kunnen enteren. Die hadden het te druk met buurten met wat 'stamgasten'. Een klant een kwartier in zijn eentje laten kijken is prima maar langer is niet o.k. Ik ken genoeg motorzaken in de regio die wel aandacht hebben voor de klant. Met dat in gedachten, en de eerdere slechte ervaring, maar rechtsomkeert gemaakt. |
Motoport Echt Jos van Deursen 2 jaar 11 maanden geleden |
Absoluut een van de beste motorzaak in Nederland en BelgiëEigenaar Gianni van Motortotaal Terneuzen vind ik echt de beste. Zoveel passie en verstand van alle motoren. Als je ook een motor hebt moet je echt eens langs gaan. Gianni lost alles voor je op en geeft steeds het beste advies. Ook al is het druk probeert hij je toch ook te helpen. Gianni en zijn personeel zijn echte motor liefhebbers en goed opgeleid. Behandelen je motor met respect ook al is hij oud. |
MotorTotaal Peter Van Den Berg 3 jaar 2 dagen geleden |
Motor kawasakivn900Goede voorlichting |
Lemstra Motoren Jan binkhorst 3 jaar 1 maand geleden |
1200gsa2012paar jaar geleden 1200 gsa uit 2012 gekocht voor een (achteraf) te stevig bedrag ik herken ook het laten weg rijden met een bijna lege tank bij de proefrit en bij het wegrijden met je net nieuwe aankoop |
Kobo johan 3 jaar 1 maand geleden |
Veel kennis en geweldige service!Schoonus motoren heeft veel verstand van motoren en geeft goed advies. De service is ook echt top! |
Schoonus Motoren Jim van de Kar 3 jaar 2 maanden geleden |
Beoordeling Barbier motorenTerugkoppeling met Martin; Graag wil ik bij deze mijn mening/gevoel betreffende de service en werk wijze van Barbier motoren delen. Met vriendelijke motor groeten, Menno Mennen |
Barbier Motorsport Menno Mennen 3 jaar 2 maanden geleden |
Neemt de tijd voor jeNa prettig mailverkeer over en weer over een motor ben ik er vandaag geweest om te kijken en proef te rijden (100km heen en terug). Ik was wat teleurgesteld over de staat waar de motor zich bevond (natuurlijk was het een scherpe prijs maar toch). De topkoffer bleek aangepast te zijn, van origineel nieuw Suzuki naar een Givi. (voor mij prima maar toch..) Op de foto's was niet te zien dat het zadel beschadigt was wat eigenlijk een beetje een domper is en ook de handvatten waren een beetje op en er zaten overal kleine plekjes. Ondanks dat ze wisten dat ik kwam kopen was de motor naar mijn mening niet echt verkoop klaar gemaakt. (Dat ze dat wel heel goed kunnen, getuige bijv een hele mooie Versys 1000 2013 in de showroom) Het was echt jammer want hoewel er gezegd werd dat alle plekjes gedaan konden worden als ik dat wilde was het slim geweest om dit alvast te doen, handvatten even vernieuwen en de motor even een mooie uitstraling geven was ik misschien wel tot koop overgegaan. Nu bekroop mij een gevoel dat ik achteruit ging met de aanschaf inplaats van vooruit en maakte ik dus op mijn eigen motor rechtsomkeert. Overigens niks te klagen over de winkel en de mensen die er werken. Kreeg prima uitleg en advies. Wellicht een keer in de herkansing of ik kom eens voor de Versys.... |
Niwa Motorservice E.K.J.. Soer 3 jaar 8 maanden geleden |
ir.Na 23 jaren eigen onderhoud aan Mijn Moto Guzzi 1000SP uit 1979 toch maar eens naar een vakman. De Guzzi loopt na 230.000 km weer als een naaimachine, rijdt als een trein en de gehele bediening is veel soepeler. Bedankt daarvoor. Ludo. |
Rosa Motoren Bart Nyssen 3 jaar 8 maanden geleden |
Slechte tot geen serviceHartstikke leuk, ik afgelopen juli er een motor gekocht. Ik woon niet om de hoek bij hen dus ivm mankement/garantie contact met hen opgenomen. |
Motorplaza Groningen Alex 3 jaar 8 maanden geleden |
Nooit meer naar motorsport DoornekampIn maart dit jaar mijn rijbewijs gehaald, paar maanden gereden op de lesmotor en toen besloten voor een ‘echte’ te gaan. Met nul ervaring maar met vertrouwen in de expertise van de garage gezocht naar Honda cb500x, dat was mijn favoriet, en daar stonden er een paar van bij motorsport Doornekamp in Hoevelaken. Dus een proefrit gemaakt. Direct verkocht, fijne zit en makkelijk wendbare motor en een plaatje om te zien. Zo goed als nieuw zo stond ‘ie op de website. Na een paar weken de ketting laten spannen bij de garage waar mijn lesmotor in onderhoud was. Die ontdekte een forse schade aan de voorband maar ook aan de binnenkant spatbord. En concludeerde al snel dat het een schademotor zou zijn….. terug voor een nieuwe voorband maar ook controle van de voorvork, voorpoten en stuur want dat stond een tikkeltje uit het lood. Week later kon ik terecht om de voorpoten en voorvork te laten controleren, embleem nieuwe voorband waarbij nogal moeite moest worden gedaan om de as er weer in te krijgen….. dat vond ik vreemd en er bekroop mij een gevoel dat er iets niet klopte. Mijn man heeft in de week daarna er op gereden en concludeerde dat het stuur scheef weg trok bij het rechtdoor rijden. Foto’s gemaakt, opgestuurd en decresctiecwas dat de voorpoten wat getordeerd konden staan maar dat kon makkelijk worden opgelost. Toen heb ik Bovag gebeld en advies gevraagd voor een keuring. Erik van Lent werd mij aanbevolen, die kon een dag later al bij ons thuis komen keuren. Het rapport loont er niet om en er was wekelijk van alles mis. Schroefjes en moertjes ontbraken, linker voetstap was half afgebroken, stuur stond scheef ennwe motor moest een flinke schade hebben gehad. Met rapport, de info van Bovag en de info van de vorige eigenaresse wederom naar de garage gegaan. Het was simpel. De motor terug en ik mijn geld terug. Doornekamp beweerde dat hij deze motor echt niet zo had gekocht, maar zij hebben deze motor geïmporteerd en waren laatste eigenaar voordat ik ‘m kocht. En dus verantwoordelijk voor de staat van de motor. Hij heeft eieren voor zijn geld gekozen en het was vrij snel rond. Ik ben de motor gelukkig weer kwijt en heb mijn geld terug. Maar nooit meer een motor van deze motorzaak, en altijd een keuring vooraf aan de koop cancelen tweedehands motor. Ik vraag mij nog steeds af waar deze motor nu naar toe is gegaan enig ‘ie niet opnieuw is verkocht. Wees gewaarschuwd! |
Doornekamp Motorsport Agnes 3 jaar 8 maanden geleden |
Uitstekende hulp bij schade afwikkelingIn juni 2022 schade opgelopen aan de motor ivm achteruit rijdende tractor die mij niet gezien had. Jensen motorrijwielen heeft dmv schaderapport en het ontvangen van de schade expert mij uitstekend geholpen om de schade verder af te wikkelen. Inmiddels heb ik daar naar volle tevredenheid ook een andere motor gekocht. |
Jensen motorrijwielen Peter van der Meer 3 jaar 8 maanden geleden |
Wederom perfecte aankopen gedaan bij MVM-motoren!!Begin van deze maand hebben we een bezoek gebracht aan MVM-motoren in Soesterberg, dit voor diverse proefritten door mijn vrouw Lydia om te bepalen welke motor ze wilde aankopen. Uiteindelijk heeft ze besloten een nieuwe Suzuki 650XT aan te kopen. Zelf was ik in op dat moment nog in het bezit van een Suzuki 1050DL en gevraagd, “wat als ik deze nu ook inruil voor een nieuwe Suzuki 1050 XT….”. We hebben wederom goed zaken kunnen doen, alle voorafgaande gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Bij de aflevering door het MVM-team goede uitleg gekregen over de beide motoren. Daarna zeer tevreden hebben we Soesterberg verlaten. Ben je opzoek bent naar wat anders...... ga eens langs bij MVM-Soesterberg!! Allemaal mooie kilometers en keep safe!! Mvgr, |
MVM Motoren Rob Romeijn 3 jaar 8 maanden geleden |
Zeer snelle levering!Een Oberon slave besteld voor mijn Ducati. |
Hoeve Motoren John 3 jaar 8 maanden geleden |