Afleverkosten bij aankoop gebruikte motorfietsBij aankoop van een gebruikte motor betaal je bij Niwa 250 euro voor een afleverbeurt plus 3 maanden garantie. |
Niwa Motorservice G.w.Smit 3 jaar 8 maanden geleden |
Fijne motorzaakFijn zaakje, niet opdringerig, goedkope kleding gevonden. |
Bakker motors Sasha de R 3 jaar 8 maanden geleden |
afzettersNet bij Motor Venray mijn motor op gehaald en dit zijn me toch een paar Afzetters . 2 maanden moeten voor ik uberhaupt een afspraak kreeg en dan 2 weken wachten op niets . Een email gestuurd dat ik de motor weer op kom halen en zie daar ze hebben er toch aan gewerkt maar niets aan gedaan hij werkt nog steeds niet na behoren. En dan ook nog het lef hebben om 2 uur in rekening te brengen voor niks . Het uitlezen is bij andere garages gratis SERVICE hier blijkbaar niet ze hebben dus 2 uur naar mijn achterlicht gekeken daar zat het probleem . Dat had ik jullie ook kunnen vertellen . En de kosten voor niks doen is 185 euro werkplaats kosten absurd nergens vragen ze zoveel voor niets . De week ervoor waren we ook al daar kijken voor een motor voor een vriend en zijn vriendin we werden naar buiten gekeken. Hier kom ik nooit meer |
Motor Venray sjoerd kalischnig 3 jaar 9 maanden geleden |
Dhr.HUUR HIER NOOIT EEN MOTOR; de huur was snel geregeld. Ik kreeg een uitleg over de knoppen en kon en route. Helaas bleek een Versys 1000 toch heel wat andere responsie op gas, stuur, en rem te hebben dan de Harley waar ik normaal op rij (maar nu niet wilde starten zodat ik een motor moest huren). Ik wilde bij de winkel wegrijden, maar dat ging niet helemaal lekker. Na 10 meter stond ik weer stil, maar kon de motor helaas niet recht houden. Resultaat was dat ik de motor heel langzaam liet vallen. Doordat dat heel langzaam ging en ik stilstond viel de schade gelukkig erg mee. Wel een aantal kleine krasjes in de lak van de koffer en een schram op de handbeschermingskap aan het stuur. Ik werd overeind geholpen en op mijn gemak gesteld. Ik kon een lekkere lang weekend gaan rijden en de schadeafhandeling kwam wel als ik terug kwam. De motor reed prima, ik had alleen wel graag uitleg gehad over het verschil in karakter tussen mijn harley en die versys. Toen ik de motor weer inleverde werd de schade bekeken. Geheel terecht zou ik daar uiteraard voor betalen. Maar ik had niet gedacht dat men mij daar 670,- voor ging rekenen. Op de site van Kawasaki.nl staan hele nieuwe koffersets voor minder.. Dit ging maar om 1 koffer en wellicht kon je die krassen nog zo wegpoetsen en/of spuiten. Rücksichtlos werd gewoon de volle consumentenprijs voor vernieuwing gerekend. Dat vindt ik al vreemd, aangezien het bedrijf immers zijn eigen motor hersteld. Dan kost het hun toch de inkoopprijs voor zo,n koffer (als je die al geheel wilt vervangen). Ik kreeg ook geen specificatie mee van de kosten. Ik vertrouw dit niet. Ik denk dat ze de krasjes heel simpel kunnen verhelpen en nu gewoon 670,- extra in hun zak steken. Toen ik hierover in discussie ging werd ik verzocht het pand te verlaten. Zeer slechte service. Zo ga je m.i. Niet met klanten om. Ik kom hier dan ook nooit meer. Als iemand een Kawasaki versys , kenteken 49-mr rx binnenkort bij MVM de Meern huurt, check dan even of de koffer en de kap aan de rechterkant krasjes vertonen. Ik hoor het graag. |
MVM de Meern Ben 3 jaar 9 maanden geleden |
Top kwaliteit moterenBen heel netjes en correct behandeld, goed advies gekregen... super blij met mn nieuwe motor. |
Hoekstra Motoren Annie Van der veen 3 jaar 9 maanden geleden |
Top kwaliteit moterenBen heel netjes en correct behandeld, goed advies gekregen... super blij met mn nieuwe motor. |
Hoekstra Motoren Annie Van der veen 3 jaar 9 maanden geleden |
Afspraak niet na komenAfspraak niet na komen. Ik heb via de mail gereageerd op een occasion. Divmo was toen gesloten vanwege vakantie. Ik kreeg wel een mailtje terug dat ik vrijdag een proefritje mocht komen maken en hadden een afspraak om 13:00. Dat vond ik erg netjes dat hij in zijn vakantie op mijn mail reageerde. Ik keek heel erg naar deze proefrit uit. Krijg ik een dag van te voren te horen dat de motor is verkocht. Zo ga je NIET met klanten om. Afspraak is afspraak. Laat de klant weten dat er al belangstelling is voor de motor. Dus die wil ik eerst een kans geven. Gaat de koop niet door, kan de volgende klant gebeld worden die ook interesse toonde. Ik ben de hele week van huis dus ik heb niet de tijd om door de week zomaar ergens te komen kijken. Als Divmo niet op vakantie was geweest, was ik meteen die vrijdag/zaterdag naar Divmo gegaan en had toen een kans gehad om de motor te kopen. Dus op een occasion reageren via de mail heeft dus weinig zin. Want als Divmo 5 minuten later de motor kan verkopen is deze dus weg. En jij hebt dikke pech. Zakelijk gezien snap ik dat volledig maar...... het kopen van een motor/auto heeft te maken met emotie. Je kijkt er naar uit en heb er zin in. En dan is het een slag in het gezicht als het ineens niet door gaat. Het is een mooie zaak alleen jammer dat ze zo met (toekomstige) klanten omgaan. Verder wens ik de nieuwe eigenaar van de motor heel veel mooie en veilige kilometers toe. |
Divmo Motoren Pascal 3 jaar 9 maanden geleden |
Waardeloze zaakKoop hier nooit iets |
Jo Cabo Ron 3 jaar 9 maanden geleden |
DhrVandaag voor het eerst met mijn Harley Davidson bij deze dealer geweest. Kan niet anders zeggen dan dat ik fantastisch geholpen ben. Echt een aanrader en ik kom daar zeker terug. |
West Coast Motors René Berkhout 3 jaar 10 maanden geleden |
oplichter en leugenaarHij zou een BMW dealer zijn... Motoport den bosch probeerde mij ervan te overtuigen dat nieuwe motoren niet leverbaar waren en bood mij daarom een jong gebruikte aan die hij in de showroom had staan. Mensen, stap alsjeblieft niet binnen in deze zaak. |
Motoport Den Bosch Svenson Helmich 3 jaar 10 maanden geleden |
BestellingIk heb wat besteld en betaald en hoor niets meer. |
GP Parts R.L. Bodelier 3 jaar 10 maanden geleden |
teleurstellendJe hebt een mooie occasion uitgezocht. Hij stond niet klaar, liep niet lekker, had duidelijk een beurt nodig. Dan haak ik af. Bij handelen hoort onderhandelen. |
MVM Motoren Dick 3 jaar 10 maanden geleden |
goedgoede zaak ook nog korting gekregen op me helm |
Bakker motors RdB 3 jaar 10 maanden geleden |
prima service en gezellige tentHeb er mijn st1100 gekocht en beloofd na de winter op te halen allemaal geen probleem en prima geregeld ook in garantietijd aantal kleine dingetje gehad die onder een bak koffie werden opgelost. Nu 2000 km verder nog steeds erg veel plezier van mijn 27 oude fiets Al met al prima tent dus |
Divmo Motoren Ad 3 jaar 10 maanden geleden |
Motoport EchtKom al over 30 jaar bij tjeu (Motoport Echt ) ben kind in huis daar . Hoeveel motors ik daar al gekocht heb is op handen niet meer te tellen . Ook tig nieuwe daar gekocht , altijd goed behandeld worden , en de volgende nieuwe koop ik ook weer daar . Monteurs ook goeie jongens . Toppie verder zo ❤️ |
Motoport Echt Robbie Lemmens 3 jaar 11 maanden geleden |
Motoport EchtKom al over 30 jaar bij tjeu (Motoport Echt ) ben kind in huis daar . Hoeveel motors ik daar al gekocht heb is op handen niet meer te tellen . Ook tig nieuwe daar gekocht , altijd goed behandeld worden , en de volgende nieuwe koop ik ook weer daar . Monteurs ook goeie jongens . Toppie verder zo ❤️ |
Motoport Echt Robbie Lemmens 3 jaar 11 maanden geleden |
monteren uitlatenAfgelopen donderdag op afspraak naar Barbier motoren gegaan voor het demonteren en monteren van andere uitlaten. |
Barbier Motorsport Arnold 3 jaar 11 maanden geleden |
Drie keer geweest en drie keer tegengevallenIk ben drie maal bij Molenaar geweest maar de vierde keer zal er niet meer komen. |
Arie Molenaar Motors Ton Macco 3 jaar 11 maanden geleden |
Grote pluim voor de service van Langenberg Motors in CoevordenAfgelopen zaterdag kwam ik van de Classic Demo Races in Gramsbereg op weg naar Assen. Ik onderbrak mijn reis op mijn MotoGuzzi Classic V7 om even bij Langenberg Motors in Coevorden te gaan kijken. Dit was trouwens de tweede goede ervaring met dit bedijf, want in 1999 kocht ik bij hen een nieuwe Honda CB 500. Waarbij ik voor mijn oude Honda een allerszins redelijke inruilprijs kreeg. Peter Croonen |
Langenberg Motors Peter Croonen 3 jaar 11 maanden geleden |
Opheffen zaakKan je onze naam van de motordealers eraf halen. We zijn gestopt met het bedrijf. Mvg, John bleeker |
Bleeker Motoren John bleeker 3 jaar 11 maanden geleden |