Slechte zaak

Slechtste motorzaak ooit, een defecte motor verkocht en dit zelf ontkennen. Naar een 3e partij geweest en die heeft meerdere fouten geconstateerd. Na veel gedoe en gezeik m.b.v. Bovag garantie de motor kunnen inruilen. Vervolgens constateer ik dat de motor 2 dagen later (dus zonder reparatie) weer te koop staat. Levensgevaarlijk

Motoport Hengelo

1


Renee planting

4 jaar 1 week geleden

Teleurstellend

Teleurstellend...

Een heel erg lang verhaal in het kort:
- Levering zou 1-2 weken duren; werd 4 weken
- 2 Banden zouden vervangen worden; alleen de achterband vervangen
- Tank zou gespoten worden; slecht gespoten, stof onder de lak en gerimpelde lak (sinaasappelhuid)
- Serviceboekje zou geleverd worden; niet mee geleverd
- 10 dagen allrisk verzekering zou geregeld worden; 5 dagen later nog niks geregeld

Hierna afspraak gemaakt alle probleem punten op te laten lossen.
Na 2,5 week zelf maar weer gebeld (tussentijds niks gehoord), motor was nog steeds niet klaar (1 band vervangen en tank spuiten?!).
Uiteindelijk een dag later te horen gekregen dat hij ineens wel klaar is. Wat blijkt, tank is uiteindelijk nooit gespoten geweest maar is even vlug gepolijst. Stof in de lak is nog steeds te zien, wel minder, maar niet weg. Sinaasappelhuid ook gepolijst, is nu een licht doffe plek geworden. En nog steeds geen serviceboekje...
Geeft mij de indruk dat mijn motor daar 3 weken gestaan heeft, onaangeraakt en pas wanneer ik zelf contact op nam er aan de slag is gegaan met de punten.

Al met al 7 weken lang hoofdpijn, 0 initiatief vanuit Doornekamp om de klant op de hoogte te brengen/houden, en uiteindelijk nog steeds is niet alles goed opgelost.

Waardeloze tent en ik zal hier nooit een goed woord over te vertellen hebben, dit was voor mij eens en nooit meer.

Doornekamp Motorsport

1


Kevin de Jongh

4 jaar 2 weken geleden

Oplichters!

Oplichtersbende. Helaas heb ik mijn Triumph Trophy bij Blom ter reparatie gebracht. Een recent uitgevoerde grote beurt moest volgens hen helemaal opnieuw. 1200 euro verder bleek de motor nog altijd niet in orde. Ze hadden hem niet eens goed getest! Na overleg met hun monteur een toerrit uitgereden tot er blauwe rook uit de motor kwam. Vervolgens ontkende ze het advies ondanks een gespreksopname die het tegendeel bewees. In plaats van met een voorstel komen om het op te lossen bleven ze liegen en de boel verdraaien. Zelfs toen de advocaten van DAS rechtsbijstand Blom duidelijk schuldig achten bleven ze liegen en ontkennen in plaats van naar een oplossing zoeken. Wat een losers. Vandaar dat ze niet bij de BOVAG of andere organisatie zijn aangesloten. Zolang je bij ze koopt zijn ze aardig maar schuld erkennen en een oplossing zoeken wijzen ze met leugens af. Blijf weg bij Blom motoren Leusden!

Blom Motoren Leusden

1


Richard Fijn van Draat

4 jaar 3 weken geleden

aanschaf Goldwing 1800

In mei 2020 heb ik mijn BMW R1200 RT ingeruild voor een Goldwing 1800, de BMW had ik een jaar terug ook bij Joppen gekocht maar beviel toch niet als je eenmaal een wing gewend ben valt een BMW tegen en zeker voor de passagier. Omdat ik weinig Km met de BMW had gereden kreeg ik een zeer nette bod voor mij BMW terug en kwam de 1800 Goldwing weer een stuk dichter bij. Ik moet zeggen dat ik altijd wel zeer tevreden ben geweest over Joppen en ik kom er graag en als er wat is wordt het volgens mij goed en naar tevredenheid opgelost.

Ben er nog steeds zeer tevreden over en ga af en toe even een kop koffie halen en babbelen met andere bikers.

Joppen Motoren

8


Hans Houtman

4 jaar 3 weken geleden

Teleurstellende schade verrekening

Ons motoravontuur begon goed, maar eindigde hier zuur. Na ca. 350 km schadevrije kilometers viel tot onze spijt de motor van mijn man vlak voor de eindstreep om op een parkeerplaats waardoor op enkele plaatsen lichte krasjes waren ontstaan en de koppelinghendel een beetje krom was getrokken. Hiervoor werd 310 euro gerekend! Het is een huurmotor. De schade wordt waarschijnlijk niet eens geheel hersteld. Wij komen hier niet meer terug. Mocht u na het lezen van mijn review toch een Kawasaki Ninja 650 met kenteken 94-MR-FP bij MVM gaan huren, let er dan op dat de motor schadevrij is.

MVM Motoren

2


EvLeeuwen

4 jaar 1 maand geleden

Onredelijke schade verrekening

Ons motoravontuur begon goed, maar eindigde hier zuur. Na ca. 350 km schadevrije kilometers viel de motor van mijn man vlak voor de eindstreep om op een parkeerplaats waardoor op enkele plaatsen lichte krasjes waren ontstaan en de koppeling een beetje krom was getrokken. Hiervoor werd 310 euro gerekend! Zeer onsympathiek voor een verhuurbedrijf om op deze manier bij te verdienen aan schade die waarschijnlijk niet eens (geheel) wordt hersteld. Het is een huurmotor, ik geloof er niets van dat alles meteen weer helemaal wordt vervangen. Wij komen hier nooit meer terug.

MVM Motoren

2


EvLeeuwen

4 jaar 1 maand geleden

Goede service

Het is al een paar geleden dat ik mijn Yamama Tdm kocht.
Goede service en ik rij nog steeds met plezier.
Als je moter koopt komt er ook een dosis geluk bij kijken.

Martins motorservice

6


R Tdm

4 jaar 1 maand geleden

topzaak

Laatst een kapot lampje van mijn FJR 1300, bij motorcentrum Rijen weggestuurd want je mag daar erg blij zijn als je binnen mag komen.
Bij van Meel erg vriendelijk behandeld met top medewerkers, ik kan iedereen deze zaak aanbevelen.

Van Meel motoren

10


Marc

4 jaar 1 maand geleden

belachelijke service

Vorig jaar daar geweest en kreeg een naar gevoel alsof ik niet welkom was, medewerker keek mij erg raar aan en na wat zuchten en steunen kreeg ik antwoord echter, niet van harte.

Laatst had ik een kapot lampje van mijn motor, een fjr 1300. Bij binnenkomst stond er een dame achter de balie en deze kon geen antwoord geven dus vroeg ze het aan een andere medewerker. Ik kreeg gelijk het gevoel weer dat ik niet welkom was, ik moest dit maar gaan vragen bij een andere motorzaak, vervolgens draaide deze medewerker om en liep weg. Wat een belachelijke houding.
Ik kreeg het gevoel dat ik blij moest zijn dat ik binnen mocht komen.
Deze eigenaren kunnen nog veel leren van de vorige eigenaar, ik kom hier nooit meer.

Later naar v Meel in made gegaan en een perfecte service en vriendelijke medewerkers.

Motor centrum Rijen

1


Marc

4 jaar 1 maand geleden

Zeer tevreden over de nieuwe eigenaar

Naar aanleiding van de slechte ervaring in 2021, na aankoop van een nieuwe motor, met de vorige eigenaar van Motorport Hengelo heeft de nieuwe eigenaar Rob dit zeer voortvarend aangepakt. Hij belde mij ivm mijn negatieve review en vroeg hoe hij dit kon oplossen. Hij heeft het probleem erg vakkundig en doortastend opgepakt en opgelost.
Ik werd gisteren 21/4/2022 ontvangen met een bakje koffie in de veranderde maar mooie motorzaak. Mijn motor ging naar de werkplaats en het probleem werd opgelost. Het viel mij op dat er een uitstekend sfeer in de motorzaak hing met vriendelijk personeel. Er was een ruime keuze uit nieuwe en gebruikte motoren. Ik ben er als een tevreden klant weggereden.
Rob heeft de zaken goed voor elkaar en dit is zeker een zaak om te keer te gaan bezoeken. Ik hoop dat hij de ingeslagen weg met succes blijft volgen.

Een zeer tevreden klant

Motoport Hengelo

9


Hans

4 jaar 1 maand geleden

Botte ###

Net woedend weggereden daar. Telefonische afspraak gemaakt voor groot onderhoud. Komt de botte ### aangelopen zegd nieteens goededag maar gelijk daar ga ik niet aan beginnen. En wil weglopen. Ik vraag hoe, o niet kheb alle gegevens al doorgegeven.
Meneer kon het merk niet...
Dus voor niks 8 km gereden.
NOOIT MEER.
Lesje klantvriendeijkheid ken die ook gebruiken.
Wat een botte ###. Dat die nog klanten heeft met afgepooierde parkeerplaats. Lijkt wel iets uit een horrorfilm.

[edit: wegens grof taalgebruik door de reviewer is deze review aangepast]

Jo Cabo

1


Tobias Botty

4 jaar 1 maand geleden

Sinds zaterdag klant

02-04-2022 Premium Motors bezocht,en na een prettig ontvangst met koffie,Honda Africa Twin 1000 dtc bekeken en werd vervolgens op een ongedwongen manier aangesproken,door een aller aardigste meneer jammer dat ik z'n naam niet weet,en haalde Carol er bij,die mij alles over de motor kon vertellen,en haalde de service boekjes van de boekjes erbij.En kreeg een mooie inruil voor mijn huidige motor terug.En ben de de trotse eigenaar van de Africa Twin,kreeg nog een kortingskaart mee voor motor kleding van MKC uit Zutphen, deze heb ik gelijk verzilverd voor een nieuwe motor broek. Carol en collega bedankt,ik ga jullie aanbevelen,

Premium Motors

10


Hans Velthuizen

4 jaar 2 maanden geleden

Top zaak die de tijd voor je maakt

Maakt tijd voor de klant, zelfs als ze er geen geld aan verdienen! Sef van de werkplaats heeft mij zelfs op Zondag mijn email beantwoord! Hart voor de zaak kom je niet vaak tegen!

Motor Center Venlo

10


Dream Cycles

4 jaar 2 maanden geleden

Onderdelen

Onderdelen snel geleverd voor goede prijs. Zeer vriendelijk en super goed geholpen. Ze hebbenbde onderdelen voor me ingepakt en verzonden naar Afrika.
Moest begrijpelijk wel zelf zorgen voor de verzendlabels.

Gebben Motoren

10


Grieko ten Cate

4 jaar 3 maanden geleden

slechte service

Ook ik heb zeer slechte ervaringen met Kobo Motoren uit Drachten. Ik herken mij helemaal in de beoordeling van Elroy.
Omdat ik technisch weinig tot geen kennis van motoren heb ben ik er na een tijdje pas achter gekomen dat er allerlei gebreken aan de motor zaten. Nadat ik een mail naar Kobo gestuurd had geeft de eigenaar niet thuis en wordt je afgewimpeld.
Pas dus op met het kopen van een motor bij Kobo en laat hem grondig controleren bij aanschaf zodat er niet allerlei gebreken achteraf naar boven komen.

Kobo

1


D

4 jaar 3 maanden geleden

Nette motor, service en aflevering

Tijdens mijn zoektocht naar een occasion Kawasaki Z650 heb ik verschillende dealers onderzocht. Uiteindelijk was ik bij Motor Venray uitgekomen op basis van de geadverteerde prijs, kenmerken van de motor en de overwegend goede recensies. Het contact via de telefoon en mail verliep prettig en snel. Eenmaal daar zag de motor er op alle fronten goed uit en zijn we een nette prijs overeengekomen inclusief afleverbeurt, olie en oliefilters vervangen etc. Aflevering ging ook volgens afspraak en tot op heden (15-02-2022) geen problemen met de motor gehad. Ondanks dat er online goedkopere advertenties te vinden waren, ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van de motor, de service en de uiteindelijk overeengekomen prijs + aflever afspraken.

Motor Venray

8


Justin Bruijne

4 jaar 3 maanden geleden

Tevreden klant

Ik word erg vrolijk van de service die ik van Pro Motor motoren heb ervaren. Toen mijn vorige FJR 1300 dusdanig veel zou gaan kosten te herstellen, boden ze aan mee te denken over inruil. Zij hebben dagen de tijd genomen een vervangende FJR1300 te vinden. En dat is gelukt. Met een kleine bijbetaling de nieuwere fiets gekocht. Een jaar jonger, 50.000 kilometer minder gereden. Ze hebben netjes de kofferdeksels laten spuiten, alle accessoires overgezet. Als nieuw stond de fiets voor me klaar, glimmend gepoetst. Frans en Rolf; hartelijk dank voor jullie service!

Eric de Groot
Wateringen

Pro-Motor-Motoren

10


Frans en Rolf

4 jaar 3 maanden geleden

Andere Yamaha FJR 1300

Ik word heel gelukkig van Promotor Motoren. Frans en Rolf hebben me geweldig geholpen. Mijn vorige FJR 1300 bleek zoveel aan te herstellen dat het verstandiger bleek naar een andere gebruikte FJR uit te kijken. Dat hebben ze meer dan voortreffelijk gedaan. Op basis van een beperkte bijbetaling een andere fiets gekocht. Eén jaar jonger, ruim 50.000 km minder gereden, alle accessoires netjes overgezet. Kofferdeksels laten spuiten. Als nieuw op mogen halen. Deze fiets garandeert mij weer vele veilige kilometers. Ik rij bijna dagelijks van Wateringen naar Amsterdam en doe dat weer met veel plezier. Frans en Rolf: hartelijk dank voor het mee denken en de service. Top!

Eric de Groot
Wateringen

Promotor

10


Frans en Rolf

4 jaar 4 maanden geleden

Goeie

Vriendelijke man.
Werkt nauwkeurig.. Zeer betrouwbaar.gr demon

Bel Motoren Zwolle

10


Demon

4 jaar 4 maanden geleden

Nieuwe kawasaki versys 1000 se

Lang getwijfeld over welke motor ik wilde hebben, deze kawasaki leek mij de beste optie. Meerdere dealers afgeweest, maar deze kwam het plezierigst op mij over. Goed advies, snel leverbaar, deskundig geholpen, naar mijn beleving een prima zaak. Er wordt rustig de tijd genomen, voor de aanschaf voor een nieuwe motor is het ook handig dat je niet op de drukste momenten van de week komt. Goede service, leuke zaak, ze hebben volop keus maar het is nog goed te overzien. Prima bevallen. De fiets bevalt ook erg goed, precies wat ik wilde hebben. Aanrader, zowel de zaak als de motorfiets!

Motor Venray

9


Albert

4 jaar 4 maanden geleden

Pagina's