Slechte zaakSlechtste motorzaak ooit, een defecte motor verkocht en dit zelf ontkennen. Naar een 3e partij geweest en die heeft meerdere fouten geconstateerd. Na veel gedoe en gezeik m.b.v. Bovag garantie de motor kunnen inruilen. Vervolgens constateer ik dat de motor 2 dagen later (dus zonder reparatie) weer te koop staat. Levensgevaarlijk |
Motoport Hengelo Renee planting 4 jaar 1 week geleden |
TeleurstellendTeleurstellend... Een heel erg lang verhaal in het kort: Hierna afspraak gemaakt alle probleem punten op te laten lossen. Al met al 7 weken lang hoofdpijn, 0 initiatief vanuit Doornekamp om de klant op de hoogte te brengen/houden, en uiteindelijk nog steeds is niet alles goed opgelost. Waardeloze tent en ik zal hier nooit een goed woord over te vertellen hebben, dit was voor mij eens en nooit meer. |
Doornekamp Motorsport Kevin de Jongh 4 jaar 2 weken geleden |
Oplichters!Oplichtersbende. Helaas heb ik mijn Triumph Trophy bij Blom ter reparatie gebracht. Een recent uitgevoerde grote beurt moest volgens hen helemaal opnieuw. 1200 euro verder bleek de motor nog altijd niet in orde. Ze hadden hem niet eens goed getest! Na overleg met hun monteur een toerrit uitgereden tot er blauwe rook uit de motor kwam. Vervolgens ontkende ze het advies ondanks een gespreksopname die het tegendeel bewees. In plaats van met een voorstel komen om het op te lossen bleven ze liegen en de boel verdraaien. Zelfs toen de advocaten van DAS rechtsbijstand Blom duidelijk schuldig achten bleven ze liegen en ontkennen in plaats van naar een oplossing zoeken. Wat een losers. Vandaar dat ze niet bij de BOVAG of andere organisatie zijn aangesloten. Zolang je bij ze koopt zijn ze aardig maar schuld erkennen en een oplossing zoeken wijzen ze met leugens af. Blijf weg bij Blom motoren Leusden! |
Blom Motoren Leusden Richard Fijn van Draat 4 jaar 3 weken geleden |
aanschaf Goldwing 1800In mei 2020 heb ik mijn BMW R1200 RT ingeruild voor een Goldwing 1800, de BMW had ik een jaar terug ook bij Joppen gekocht maar beviel toch niet als je eenmaal een wing gewend ben valt een BMW tegen en zeker voor de passagier. Omdat ik weinig Km met de BMW had gereden kreeg ik een zeer nette bod voor mij BMW terug en kwam de 1800 Goldwing weer een stuk dichter bij. Ik moet zeggen dat ik altijd wel zeer tevreden ben geweest over Joppen en ik kom er graag en als er wat is wordt het volgens mij goed en naar tevredenheid opgelost. Ben er nog steeds zeer tevreden over en ga af en toe even een kop koffie halen en babbelen met andere bikers. |
Joppen Motoren Hans Houtman 4 jaar 3 weken geleden |
Teleurstellende schade verrekeningOns motoravontuur begon goed, maar eindigde hier zuur. Na ca. 350 km schadevrije kilometers viel tot onze spijt de motor van mijn man vlak voor de eindstreep om op een parkeerplaats waardoor op enkele plaatsen lichte krasjes waren ontstaan en de koppelinghendel een beetje krom was getrokken. Hiervoor werd 310 euro gerekend! Het is een huurmotor. De schade wordt waarschijnlijk niet eens geheel hersteld. Wij komen hier niet meer terug. Mocht u na het lezen van mijn review toch een Kawasaki Ninja 650 met kenteken 94-MR-FP bij MVM gaan huren, let er dan op dat de motor schadevrij is. |
MVM Motoren EvLeeuwen 4 jaar 1 maand geleden |
Onredelijke schade verrekeningOns motoravontuur begon goed, maar eindigde hier zuur. Na ca. 350 km schadevrije kilometers viel de motor van mijn man vlak voor de eindstreep om op een parkeerplaats waardoor op enkele plaatsen lichte krasjes waren ontstaan en de koppeling een beetje krom was getrokken. Hiervoor werd 310 euro gerekend! Zeer onsympathiek voor een verhuurbedrijf om op deze manier bij te verdienen aan schade die waarschijnlijk niet eens (geheel) wordt hersteld. Het is een huurmotor, ik geloof er niets van dat alles meteen weer helemaal wordt vervangen. Wij komen hier nooit meer terug. |
MVM Motoren EvLeeuwen 4 jaar 1 maand geleden |
Goede serviceHet is al een paar geleden dat ik mijn Yamama Tdm kocht. |
Martins motorservice R Tdm 4 jaar 1 maand geleden |
topzaakLaatst een kapot lampje van mijn FJR 1300, bij motorcentrum Rijen weggestuurd want je mag daar erg blij zijn als je binnen mag komen. |
Van Meel motoren Marc 4 jaar 1 maand geleden |
belachelijke serviceVorig jaar daar geweest en kreeg een naar gevoel alsof ik niet welkom was, medewerker keek mij erg raar aan en na wat zuchten en steunen kreeg ik antwoord echter, niet van harte. Laatst had ik een kapot lampje van mijn motor, een fjr 1300. Bij binnenkomst stond er een dame achter de balie en deze kon geen antwoord geven dus vroeg ze het aan een andere medewerker. Ik kreeg gelijk het gevoel weer dat ik niet welkom was, ik moest dit maar gaan vragen bij een andere motorzaak, vervolgens draaide deze medewerker om en liep weg. Wat een belachelijke houding. Later naar v Meel in made gegaan en een perfecte service en vriendelijke medewerkers. |
Motor centrum Rijen Marc 4 jaar 1 maand geleden |
Zeer tevreden over de nieuwe eigenaarNaar aanleiding van de slechte ervaring in 2021, na aankoop van een nieuwe motor, met de vorige eigenaar van Motorport Hengelo heeft de nieuwe eigenaar Rob dit zeer voortvarend aangepakt. Hij belde mij ivm mijn negatieve review en vroeg hoe hij dit kon oplossen. Hij heeft het probleem erg vakkundig en doortastend opgepakt en opgelost. Een zeer tevreden klant |
Motoport Hengelo Hans 4 jaar 1 maand geleden |
Botte ###Net woedend weggereden daar. Telefonische afspraak gemaakt voor groot onderhoud. Komt de botte ### aangelopen zegd nieteens goededag maar gelijk daar ga ik niet aan beginnen. En wil weglopen. Ik vraag hoe, o niet kheb alle gegevens al doorgegeven. [edit: wegens grof taalgebruik door de reviewer is deze review aangepast] |
Jo Cabo Tobias Botty 4 jaar 1 maand geleden |
Sinds zaterdag klant02-04-2022 Premium Motors bezocht,en na een prettig ontvangst met koffie,Honda Africa Twin 1000 dtc bekeken en werd vervolgens op een ongedwongen manier aangesproken,door een aller aardigste meneer jammer dat ik z'n naam niet weet,en haalde Carol er bij,die mij alles over de motor kon vertellen,en haalde de service boekjes van de boekjes erbij.En kreeg een mooie inruil voor mijn huidige motor terug.En ben de de trotse eigenaar van de Africa Twin,kreeg nog een kortingskaart mee voor motor kleding van MKC uit Zutphen, deze heb ik gelijk verzilverd voor een nieuwe motor broek. Carol en collega bedankt,ik ga jullie aanbevelen, |
Premium Motors Hans Velthuizen 4 jaar 2 maanden geleden |
Top zaak die de tijd voor je maaktMaakt tijd voor de klant, zelfs als ze er geen geld aan verdienen! Sef van de werkplaats heeft mij zelfs op Zondag mijn email beantwoord! Hart voor de zaak kom je niet vaak tegen! |
Motor Center Venlo Dream Cycles 4 jaar 2 maanden geleden |
OnderdelenOnderdelen snel geleverd voor goede prijs. Zeer vriendelijk en super goed geholpen. Ze hebbenbde onderdelen voor me ingepakt en verzonden naar Afrika. |
Gebben Motoren Grieko ten Cate 4 jaar 3 maanden geleden |
slechte serviceOok ik heb zeer slechte ervaringen met Kobo Motoren uit Drachten. Ik herken mij helemaal in de beoordeling van Elroy. |
Kobo D 4 jaar 3 maanden geleden |
Nette motor, service en afleveringTijdens mijn zoektocht naar een occasion Kawasaki Z650 heb ik verschillende dealers onderzocht. Uiteindelijk was ik bij Motor Venray uitgekomen op basis van de geadverteerde prijs, kenmerken van de motor en de overwegend goede recensies. Het contact via de telefoon en mail verliep prettig en snel. Eenmaal daar zag de motor er op alle fronten goed uit en zijn we een nette prijs overeengekomen inclusief afleverbeurt, olie en oliefilters vervangen etc. Aflevering ging ook volgens afspraak en tot op heden (15-02-2022) geen problemen met de motor gehad. Ondanks dat er online goedkopere advertenties te vinden waren, ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van de motor, de service en de uiteindelijk overeengekomen prijs + aflever afspraken. |
Motor Venray Justin Bruijne 4 jaar 3 maanden geleden |
Tevreden klantIk word erg vrolijk van de service die ik van Pro Motor motoren heb ervaren. Toen mijn vorige FJR 1300 dusdanig veel zou gaan kosten te herstellen, boden ze aan mee te denken over inruil. Zij hebben dagen de tijd genomen een vervangende FJR1300 te vinden. En dat is gelukt. Met een kleine bijbetaling de nieuwere fiets gekocht. Een jaar jonger, 50.000 kilometer minder gereden. Ze hebben netjes de kofferdeksels laten spuiten, alle accessoires overgezet. Als nieuw stond de fiets voor me klaar, glimmend gepoetst. Frans en Rolf; hartelijk dank voor jullie service! Eric de Groot |
Pro-Motor-Motoren Frans en Rolf 4 jaar 3 maanden geleden |
Andere Yamaha FJR 1300Ik word heel gelukkig van Promotor Motoren. Frans en Rolf hebben me geweldig geholpen. Mijn vorige FJR 1300 bleek zoveel aan te herstellen dat het verstandiger bleek naar een andere gebruikte FJR uit te kijken. Dat hebben ze meer dan voortreffelijk gedaan. Op basis van een beperkte bijbetaling een andere fiets gekocht. Eén jaar jonger, ruim 50.000 km minder gereden, alle accessoires netjes overgezet. Kofferdeksels laten spuiten. Als nieuw op mogen halen. Deze fiets garandeert mij weer vele veilige kilometers. Ik rij bijna dagelijks van Wateringen naar Amsterdam en doe dat weer met veel plezier. Frans en Rolf: hartelijk dank voor het mee denken en de service. Top! Eric de Groot |
Promotor Frans en Rolf 4 jaar 4 maanden geleden |
GoeieVriendelijke man. |
Bel Motoren Zwolle Demon 4 jaar 4 maanden geleden |
Nieuwe kawasaki versys 1000 seLang getwijfeld over welke motor ik wilde hebben, deze kawasaki leek mij de beste optie. Meerdere dealers afgeweest, maar deze kwam het plezierigst op mij over. Goed advies, snel leverbaar, deskundig geholpen, naar mijn beleving een prima zaak. Er wordt rustig de tijd genomen, voor de aanschaf voor een nieuwe motor is het ook handig dat je niet op de drukste momenten van de week komt. Goede service, leuke zaak, ze hebben volop keus maar het is nog goed te overzien. Prima bevallen. De fiets bevalt ook erg goed, precies wat ik wilde hebben. Aanrader, zowel de zaak als de motorfiets! |
Motor Venray Albert 4 jaar 4 maanden geleden |