Kilometerstand klopt niet.

Pas op: Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een honda cbr gekocht bij kobo motoren in Drachten. Ik was op slag verliefd. En hij zag er echt super mooi uit. Maar naar 2jaar ben ik er toch achter gekomen dat de kilometerstand niet klopt. Blijkt na enig onderzoek 6000 kilometer te zijn terug gedraaid.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Pas erg op als je daar een motor koopt.

Kobo

1


Elroy

4 jaar 5 maanden geleden

Nieuwe speedtwin geleverd

Vandaag nieuwe speedtwin opgehaald bij Blom motoren.
Zoals altijd alles volgens afspraak tot in de puntjes geregeld
Een geweldige Triumph dealer

Blom Motoren Leusden

10


Ron van Ginkel

4 jaar 5 maanden geleden

Onbetrouwbaar

Geen ervaring met een voertuig van deze handelaar. Komt afspraken in ieder geval niet na. Reserveer een motor voor een proefrit die vanwege de afstand en lockdown niet de volgende dag plaatsvindt. Maar de afspraak gemaakt dat mocht er in de tussentijd interesse zijn ik even een belletje krijg en we maken een afspraak voor bezichtiging eerste week januari.
Eerst probeerde hij nog een aanbetaling van 200€ te verkrijgen met een koopovereenkomst, waarvan ik zei dat ik niet blind een motor ga kopen en dus een andere afspraak zou willen.
Opeens is de motor verkocht? Ik stuur een bericht en hij zei. Ja sorry kwam iemand langs ik heb nog wel een andere voor je waarvan hij eerder zei dat het geen mooie was en 100000 km! meer gereden.
Onfatsoenlijk en onbetrouwbaar dus. Gelukkig heb ik elders wel een exemplaar gekocht met een behandeling die erbij hoort.
Ik zou dit adres maar mijden, als de eerste ervaring al negatief is dan geeft dat geen vertrouwen voor de toekomst.

Divmo Motoren

1


Eric

4 jaar 5 maanden geleden

Aankoop Ducati 848 EVO

Een afspraak gemaakt voor het bezichtigen van een Ducati, ik werd keurig ontvangen en geholpen.
Alle gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen en meer dan zelfs.
Deze dealer heeft plezier in zijn werk en de mensen daar komen professioneel over.

Bij vragen wordt altijd de telefoon beantwoord en wordt je echt geholpen.

Mijn ervaring is zeer goed en heb er een goed gevoel bij, ik raad mensen ook zeker aan hier te winkelen.

MotoPort Assen

10


Jens

4 jaar 5 maanden geleden

Motorpak Rukka Realer

Nog geen jaar geleden ben ik naar motorcentrum Rijen gegaan om me te oriënteren op een motorpak...

Advies:
De Rukka Realer was een top kwaliteit motorpak waarmee je in de winter en zomer mee zou kunnen doen (warm en ook waterdicht).
Ik heb toen dit pak gekocht voor ongeveer 2200 euro.

19 maanden later (december)..:
Ik constateer dat het pak onder de 1o graden erg fris aanvoelt; de wind waait er makkelijk doorheen.
Ik heb toen mijn "oude pak" van Dane weer eens geprobeerd (pak van totaal 700 euro). Dit pak was veel warmer en de wind was niet meer voelbaar.

Terug naar Motorcentrum Rijen:
Ik heb mijn probleem uitgelegd... het pak laat wind door. De jongeman van Motorcentrum Rijen zei in eerste instantie dat zij van dat probleem nog nooit gehoord hadden. Daarop zei ik dat hij dan het pak zelf eens aan zou moeten doen en er 100 meter mee gaan rijden...
Uiteindelijk ging hij navragen bij een collega wat hij daarop moest gaan antwoorden.

Het antwoord was: indien het pak er onbeschadigd uitziet, heeft het niet veel zin om het op te sturen naar Rukka (omdat er niets kapot is). Om mijn probleem op te lossen was het de aanbeveling om een windstopper te kopen.
Hierop heb ik gevraagd of dat het enige is wat zij aan service konden bieden... Het antwoord was weer dat "indien het pak niet kapot was, er ook niets gemaakt kon worden"... dus windstopper van 85euro en een winddichte broek van...?

Als dit de service is die geboden kan worden... : de lezen mag zelf invullen wat dan een goede conclusie is.....

Motor centrum Rijen

1


Yvo

4 jaar 5 maanden geleden

NO GO

Ik schrijf nooit iets op internet althans niets negatiefs maar voor deze boefjes wil ik iedere biker toch waarschuwen.

Bike gekocht met garantie maar geven gewoon niet thuis in de garantie periode.
blijven volhouden niets mis mee. ( ondanks eigen ervaring en die van 2 merk dealers)

niet kopen, met boog omheen rijden is mijn advies.

Bruggeman motoren

1


Henk

4 jaar 6 maanden geleden

Lakschade na grote beurt en alles ontkennen

Mijn motor (Suzuki Hayabusa) langsgebracht voor grote beurt. Duurde ruim een week. Rekening was ruim 1100 euro. Na het betalen haalt Albert mijn motor van achter. Ik zie gelijk de kras op de achterkant. Ze proberen hem ter plekke uit te poetsen, maar de kras is te diep en te groot. Ze zouden me bellen hoe nu verder. Vandaag belde hij: mijn jongens maken geen schade, dus wij hebben het niet gedaan! En daar sta je dan...

Arie Molenaar Motors

1


Erwin

4 jaar 7 maanden geleden

Dhr

Schakelaar voor m’n Ducati besteld , geen probleem geen moeilijke vragen . 2 dagen later netjes thuis . Groetjes aan Jannes & het team . Allen bedankt

Goedhart Motoren

8


Rijn

4 jaar 7 maanden geleden

Joop Hoekstra Motoren heeft alles goed opgelost

Goed zaken gedaan met een mooie inruilprijs voor mijn oude motor en scherpe prijs voor mijn nieuwe. Het heeft iets tijd gekost maar de geconstateerde gebreken zijn onder garantie perfect opgelost. Ik kwam hier voor de eerste keer maar ik kom hier zeker terug.

Joop Hoekstra Motoren

9


Hans Assink

4 jaar 8 maanden geleden

Zeer lage inruil

Na twee jaar weinig gereden te hebben deed ik een inruil voorstel. Ik kreeg 47% minder dan mijn koopprijs twee jaar terug en de motor is uit 2003. Ik ben erg teleurgesteld.

Gebben Motoren

2


A.Kok

4 jaar 8 maanden geleden

zeer vriendelijk en aardige man

Super vriendelijke en professionele contacten.
Ik heb er een kawasaki z800 gekocht.

motor kreeg voor aflevering grote beurt en nieuwe set banden.
vervolgens ook 6mnd garantie .

Goed advies, eerlijke verhaal.
Een bedrijf wat echt aan te raden is!!

Wirken Motoren

10


toon de man

4 jaar 8 maanden geleden

Fijn geholpen bij qwispel motoren

Prima zaak fijn geholpen met aankoop bmw 1100gs en ook nog toen ik een reisje boekte betaald had en ik zelf fout zat met jaar en datum na erover gebeld te hebben netjes geld terug gestort fijn geregeld geeft vertrouwen voor de toekomst

Quispel motoren

10


Theo van der linde

4 jaar 8 maanden geleden

best wel tevreden

zes jaar geleden (2015) ruilde ik mijn Pan in voor een Deauville bij Altena Motoren in Kamerik. De Deauville was van 2005 en er stonden maar 8000 km op de teller. Vraagprijs 4000 euro. De motor zag er perfect uit en je zou eigenlijk denken dat hij van een oud vrouwtje was geweest en altijd binnen had gestaan. Ik overwoog toch de aankoop en had wel bedenkingen omtrent de banden, want die zouden wel eens tien jaar oud kunnen zijn en volledig uitgedroogd. Geen probleem, ik kreeg er gratis twee nieuwe banden op. Verder had hij nog een scherm over, dat ik er gratis bij kreeg (werd door Altena er zelf opgezet) en kon ik voor 50 euro er ook nog een topkoffer in de kleur van de motor met plaat (die meteen bevestigd werd) bijkrijgen. Ook werd de aansluiting voor de druppellader vanaf de Pan netjes onder mijn zadel weggewerkt. Had ook nog een mooie gele systeemhelm lekker goedkoop in de aanbieding, Een paar dagen later nog even terug geweest, omdat de motor bokte. Kreeg een leenmotor mee en op later in de middag werd ik gebeld dat het euvel verholpen was. Kortom...ik was een tevreden klant/mens.

Gert Altena Motoren

8


Peet

4 jaar 8 maanden geleden

De expert in de regio

Ik had mijn motor met wat problemen naar mijn dealer gebracht maar zij kwamen er niet uit. De motor werd in de bus geladen en naar Bakker Motors in Zaandam gebracht. Paar dagen later kreeg ik mijn motor weer perfect terug. Ik weet dus nu waar ik mijn motor in het vervolg breng!

Bakker motors

10


J.B_A

4 jaar 9 maanden geleden

Ducati afstellen

De Ducati dealer kon het niet ! Marc wel : geen gehik en geschud meer en 25% zuiniger met de benzine. Top Service dus ! Dus aan te bevelen !

MADRacing BV

10


Leon van der Poel

4 jaar 9 maanden geleden

super tevreden

Een wat oudere motoren bij wirken motoren gekocht zonder garantie.
en wat gebeurd er, abs melding onder het rijden.
Met wirken motoren gebeld en hij vroeg om even langs te komen.
De pomp werd door wirken motoren volledig en vakkundig vervangen , abs pomp was de boosdoener ,
toch geen goedkoop onderdeel.
Koste mij niets.
Dus de meldingen hieronder begrijp ik niet .

Wirken Motoren

10


Van Geel

4 jaar 10 maanden geleden

Perfecte aankoop van een Suzuki 1050 gedaan!!

Allen,

Als je nou een motor wilt kopen, ook al weet je al wat je eigenlijk wilt..... ga dan toch eens langs bij MVM-Soesterberg, daar heb ik nou mogen ervaren wat aandacht en service is. Eerder die week heb ik een proefrit telefonisch aangevraagd en ben goed te woord gestaan door Jeroen. Tijdens de dag van de proefritten gaf Jeroen me ook alle ruimte en tijd, om als eerste een proefrit te maken op een occasion, en daarna een proefrit op een demo uit 2021. Uiteindelijk is de keuze door mij gemaakt om een nieuwe aan te schaffen.

Een week later zoals die dag besproken, ben ik de motor gaan halen en ook hier door Hans gedurende de aflevering prima geholpen, dit door de tijd die werd genomen voor een goede uitleg.

Als je nou toch opzoek bent naar wat anders...... ga eens langs bij MVM-Soesterberg!!

Allemaal veilige kilometers en veel rijplezier.

Gr, Rob

MVM Motoren

10


Rob Romeijn

4 jaar 10 maanden geleden

Triest

Dinsdag een week geleden een velg gebracht om er een nieuwe band er op te laten zetten. Het perspectief wat me in het vooruitzicht werd gegeven was donderdag dan wel vrijdag gereed.
Vrijdag ochtend telefonisch geïnformeerd, maar nog niet gereed, misschien zaterdag, zou per gsm op de hoogte gehouden worden.
Verder niets gehoord dus dinsdag middag maar zelf langs gereden om te informeren naar de stand van zaken, aan de balie is de monteur is in alle rust op internet en telefoon bezig waarna hij mij aanhoort met de vraag hoe het er mee staat.
De bestelde band is wel aangekomen maar nog niet nog niet gemonteerd, morgen maar weer eens terugkomen werd me aangeboden. Heb de velg maar gevraagd de velg terug te geven en ben vertrokken.
Al met al triest hoe een gerenommeerde zaak voor sportieve motoren en een werkplaats waar men klaar stond voor improvisatie naar dit peil kan degraderen.

Jo Cabo

3


Martin Maas

4 jaar 10 maanden geleden

Honda vt 750 shadow

Super vriendelijke en professionele contacten. Ik heb de Honda vt 750 shadow gekocht.
Goed advies, eerlijke verhaal.
Een bedrijf wat echt aan te raden is!!

Lemar Motoren

10


HG

4 jaar 10 maanden geleden

Slechte aflevering.

Vorig jaar een BMW gekocht. Was een motor uit 2000 met 53000 km. Er werd verteld 1 maand garantie en in kon zonder meer een seizoen rijden. Toen ik de motor haalde was het slecht weer, dus alle meldingen zijn buiten garantietermijn maar met nog geen 1000 km gereden en zijn bijna allemaal verholpen. Echter de opsomming van de gebreken doet mij te bedenken wat er gedaan wordt hoe de motor bekeken en afgeleverd word.
De lijst bestaat uit waar ik wel vier keer geweest ben.
Heel lang lekkende stuurdemper
Uitgedroogde en gescheurde voorband.
Versleten remblokken voor.
Remslang voorrem gaar en is gebarsten
Inmiddels heb ik zelf een nieuwe accu geplaats en remblokken achter vervangen en is de ABS kapot.
Heb nog geen 3000 km gereden.
Dus als je een motor bij motorport Assen koopt kijk hem zelf ook goed na, voordat je betaalt.

MotoPort Assen

3


Alle Wiegman

4 jaar 10 maanden geleden

Pagina's