Kilometerstand klopt niet.Pas op: Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een honda cbr gekocht bij kobo motoren in Drachten. Ik was op slag verliefd. En hij zag er echt super mooi uit. Maar naar 2jaar ben ik er toch achter gekomen dat de kilometerstand niet klopt. Blijkt na enig onderzoek 6000 kilometer te zijn terug gedraaid. Pas erg op als je daar een motor koopt. |
Kobo Elroy 4 jaar 5 maanden geleden |
Nieuwe speedtwin geleverdVandaag nieuwe speedtwin opgehaald bij Blom motoren. |
Blom Motoren Leusden Ron van Ginkel 4 jaar 5 maanden geleden |
OnbetrouwbaarGeen ervaring met een voertuig van deze handelaar. Komt afspraken in ieder geval niet na. Reserveer een motor voor een proefrit die vanwege de afstand en lockdown niet de volgende dag plaatsvindt. Maar de afspraak gemaakt dat mocht er in de tussentijd interesse zijn ik even een belletje krijg en we maken een afspraak voor bezichtiging eerste week januari. |
Divmo Motoren Eric 4 jaar 5 maanden geleden |
Aankoop Ducati 848 EVOEen afspraak gemaakt voor het bezichtigen van een Ducati, ik werd keurig ontvangen en geholpen. Bij vragen wordt altijd de telefoon beantwoord en wordt je echt geholpen. Mijn ervaring is zeer goed en heb er een goed gevoel bij, ik raad mensen ook zeker aan hier te winkelen. |
MotoPort Assen Jens 4 jaar 5 maanden geleden |
Motorpak Rukka RealerNog geen jaar geleden ben ik naar motorcentrum Rijen gegaan om me te oriënteren op een motorpak... Advies: 19 maanden later (december)..: Terug naar Motorcentrum Rijen: Het antwoord was: indien het pak er onbeschadigd uitziet, heeft het niet veel zin om het op te sturen naar Rukka (omdat er niets kapot is). Om mijn probleem op te lossen was het de aanbeveling om een windstopper te kopen. Als dit de service is die geboden kan worden... : de lezen mag zelf invullen wat dan een goede conclusie is..... |
Motor centrum Rijen Yvo 4 jaar 5 maanden geleden |
NO GOIk schrijf nooit iets op internet althans niets negatiefs maar voor deze boefjes wil ik iedere biker toch waarschuwen. Bike gekocht met garantie maar geven gewoon niet thuis in de garantie periode. niet kopen, met boog omheen rijden is mijn advies. |
Bruggeman motoren Henk 4 jaar 6 maanden geleden |
Lakschade na grote beurt en alles ontkennenMijn motor (Suzuki Hayabusa) langsgebracht voor grote beurt. Duurde ruim een week. Rekening was ruim 1100 euro. Na het betalen haalt Albert mijn motor van achter. Ik zie gelijk de kras op de achterkant. Ze proberen hem ter plekke uit te poetsen, maar de kras is te diep en te groot. Ze zouden me bellen hoe nu verder. Vandaag belde hij: mijn jongens maken geen schade, dus wij hebben het niet gedaan! En daar sta je dan... |
Arie Molenaar Motors Erwin 4 jaar 7 maanden geleden |
DhrSchakelaar voor m’n Ducati besteld , geen probleem geen moeilijke vragen . 2 dagen later netjes thuis . Groetjes aan Jannes & het team . Allen bedankt |
Goedhart Motoren Rijn 4 jaar 7 maanden geleden |
Joop Hoekstra Motoren heeft alles goed opgelostGoed zaken gedaan met een mooie inruilprijs voor mijn oude motor en scherpe prijs voor mijn nieuwe. Het heeft iets tijd gekost maar de geconstateerde gebreken zijn onder garantie perfect opgelost. Ik kwam hier voor de eerste keer maar ik kom hier zeker terug. |
Joop Hoekstra Motoren Hans Assink 4 jaar 8 maanden geleden |
Zeer lage inruilNa twee jaar weinig gereden te hebben deed ik een inruil voorstel. Ik kreeg 47% minder dan mijn koopprijs twee jaar terug en de motor is uit 2003. Ik ben erg teleurgesteld. |
Gebben Motoren A.Kok 4 jaar 8 maanden geleden |
zeer vriendelijk en aardige manSuper vriendelijke en professionele contacten. motor kreeg voor aflevering grote beurt en nieuwe set banden. Goed advies, eerlijke verhaal. |
Wirken Motoren toon de man 4 jaar 8 maanden geleden |
Fijn geholpen bij qwispel motorenPrima zaak fijn geholpen met aankoop bmw 1100gs en ook nog toen ik een reisje boekte betaald had en ik zelf fout zat met jaar en datum na erover gebeld te hebben netjes geld terug gestort fijn geregeld geeft vertrouwen voor de toekomst |
Quispel motoren Theo van der linde 4 jaar 8 maanden geleden |
best wel tevredenzes jaar geleden (2015) ruilde ik mijn Pan in voor een Deauville bij Altena Motoren in Kamerik. De Deauville was van 2005 en er stonden maar 8000 km op de teller. Vraagprijs 4000 euro. De motor zag er perfect uit en je zou eigenlijk denken dat hij van een oud vrouwtje was geweest en altijd binnen had gestaan. Ik overwoog toch de aankoop en had wel bedenkingen omtrent de banden, want die zouden wel eens tien jaar oud kunnen zijn en volledig uitgedroogd. Geen probleem, ik kreeg er gratis twee nieuwe banden op. Verder had hij nog een scherm over, dat ik er gratis bij kreeg (werd door Altena er zelf opgezet) en kon ik voor 50 euro er ook nog een topkoffer in de kleur van de motor met plaat (die meteen bevestigd werd) bijkrijgen. Ook werd de aansluiting voor de druppellader vanaf de Pan netjes onder mijn zadel weggewerkt. Had ook nog een mooie gele systeemhelm lekker goedkoop in de aanbieding, Een paar dagen later nog even terug geweest, omdat de motor bokte. Kreeg een leenmotor mee en op later in de middag werd ik gebeld dat het euvel verholpen was. Kortom...ik was een tevreden klant/mens. |
Gert Altena Motoren Peet 4 jaar 8 maanden geleden |
De expert in de regioIk had mijn motor met wat problemen naar mijn dealer gebracht maar zij kwamen er niet uit. De motor werd in de bus geladen en naar Bakker Motors in Zaandam gebracht. Paar dagen later kreeg ik mijn motor weer perfect terug. Ik weet dus nu waar ik mijn motor in het vervolg breng! |
Bakker motors J.B_A 4 jaar 9 maanden geleden |
Ducati afstellenDe Ducati dealer kon het niet ! Marc wel : geen gehik en geschud meer en 25% zuiniger met de benzine. Top Service dus ! Dus aan te bevelen ! |
MADRacing BV Leon van der Poel 4 jaar 9 maanden geleden |
super tevredenEen wat oudere motoren bij wirken motoren gekocht zonder garantie. |
Wirken Motoren Van Geel 4 jaar 10 maanden geleden |
Perfecte aankoop van een Suzuki 1050 gedaan!!Allen, Als je nou een motor wilt kopen, ook al weet je al wat je eigenlijk wilt..... ga dan toch eens langs bij MVM-Soesterberg, daar heb ik nou mogen ervaren wat aandacht en service is. Eerder die week heb ik een proefrit telefonisch aangevraagd en ben goed te woord gestaan door Jeroen. Tijdens de dag van de proefritten gaf Jeroen me ook alle ruimte en tijd, om als eerste een proefrit te maken op een occasion, en daarna een proefrit op een demo uit 2021. Uiteindelijk is de keuze door mij gemaakt om een nieuwe aan te schaffen. Een week later zoals die dag besproken, ben ik de motor gaan halen en ook hier door Hans gedurende de aflevering prima geholpen, dit door de tijd die werd genomen voor een goede uitleg. Als je nou toch opzoek bent naar wat anders...... ga eens langs bij MVM-Soesterberg!! Allemaal veilige kilometers en veel rijplezier. Gr, Rob |
MVM Motoren Rob Romeijn 4 jaar 10 maanden geleden |
TriestDinsdag een week geleden een velg gebracht om er een nieuwe band er op te laten zetten. Het perspectief wat me in het vooruitzicht werd gegeven was donderdag dan wel vrijdag gereed. |
Jo Cabo Martin Maas 4 jaar 10 maanden geleden |
Honda vt 750 shadowSuper vriendelijke en professionele contacten. Ik heb de Honda vt 750 shadow gekocht. |
Lemar Motoren HG 4 jaar 10 maanden geleden |
Slechte aflevering.Vorig jaar een BMW gekocht. Was een motor uit 2000 met 53000 km. Er werd verteld 1 maand garantie en in kon zonder meer een seizoen rijden. Toen ik de motor haalde was het slecht weer, dus alle meldingen zijn buiten garantietermijn maar met nog geen 1000 km gereden en zijn bijna allemaal verholpen. Echter de opsomming van de gebreken doet mij te bedenken wat er gedaan wordt hoe de motor bekeken en afgeleverd word. |
MotoPort Assen Alle Wiegman 4 jaar 10 maanden geleden |