ReviewSoort gelijke ervaring. Op vrijdag proefrit gemaakt, prijs afgesproken. Dag later kon ik hem al ophalen (eerst verzekering regelen natuurlijk). Ben zelf niet zo'n motort techneut maar gaven zelf al aan dat ze de accu zouden vervangen, want degene die erin hoorde, was niet meer zo goed. Toppie toch! Heb niet het laagste bedrag betaald voor de R1, maar zeker ook niet het hoogste. Geen probleem mee, ook hun moeten er geld op verdienen en je kunt niet voor een dubbeltje op de 1e rang zitten. Ben met een zeer goed gevoel daar weggegaan en zal er zeker weer naar toegaan wanneer mijn vrouw ook een motortje moet hebben! *thumbs up* voor MCE! |
Motorcentrum Emmeloord Ed van Hek 22 jaar 1 dag geleden |
||
Review
|
Motorcentrum Emmeloord Astrid van de Weerthof 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewEnige motor dealer die ik nu ken. Heb hier mijn motor gekocht en in onderhoud. Tja, motort was best prijzig en onderhoud is ook niet goeie koop. Kan alleen aangeven dat ik wel ontzettend tevreden over ze ben. Aangezien dit mijn eerste recentie is, heb ik ze maar een 7 gegeven omdat ik niet echt veel vergelijkingsmateriaal heb. Echter, zal mijn 2e motort niet bij hun halen om de volgende redenen:
|
MotoPort Almere Ed van Hek 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewPersoonlijk vind ik dit de beste zaak van het Noorden. Ik heb er inmiddels mijn derde motor vandaan, en word er altijd vriendelijk en vooral vakkundig geholpen, zowel op de kleding als bij de accesoires en natuurlijk bij de motor verkoop. Je hebt er op alle gebieden een ontzettend groot en goed gesorteerd aanbod, en personeel dat weet waar ze over praten! Dus van mij mogen ze (verbeter:MOETEN ze, want waar zou ik anders naar toe moeten?!)nog jaren zo door gaan............ |
MotoPort Leek 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewGoede zaak vind ik het, aardige mensen en de monteurs hebben verstand van zaken. Heb er geen motor gekocht, maar heb er in m'n vorige motor een powercommander in laten bouwen en laten afstellen. Was niet gelijk helemaal goed, onderin liep ie wat minder, maar dat hebben ze laterhand netjes opgelost. Deze motor kampte later met problemen, ik dacht dat het aan de powercommander lag, of iets in de afstelling. Daar hebben ze kosteloos naar gekeken en het bleek dat de versnellingsbak niet helemaal goed meer was. In m'n huidige motor hebben ze pas geleden een alarm ingebouwd en dat is ook allemaal netjes gebeurd. Pas was ik er nog omdat ik m'n ketting wou spannen, maar de hele boel zat echt vast. Hebben ze ook zo even losgedraaid en weer vastgedraaid zodat ik thuis weer verder kon. Ik ben er tevreden over. |
Mobu Motors M. de Jong 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewIs idd vaak druk hier maar is het wachten wel waard. Vooral voor onderdelen kun je hier goed terecht. Ze nemen de tijd voor je (vandaar dat je soms ook langer moet wachten) maar ze weten daar waar ze over praten. |
Motoport Hengelo Mark 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewHeb mijn nieuwe Hornet 600 daar gekocht. Service is goed maar de werkplaats is vaak verdacht leeg (dus weinig klandizie). Verder geen klachten. |
Motor Centrum Eibergen Mark 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewBen er een keer geweest omdat ik een helm nodig had. Van de vele goede verhalen heb ik weinig herkend. jong puisterig verkopertje probeert me snel een helm aan te smeren maar heeft niets als advies. pasvorm lijkt voor hem een onbekend begrip, de helm is goed want ze gebruiken hem ook op het circuit. was de laatste keer dus dat ik daar was. |
Martijns Motorkleding Jan 22 jaar 1 dag geleden |
||
Reviewprima zaak voor kleding en accesoires als ie het niet heeft besteld hij het voor je en altijd een leuke korting en een gratis bakkie pleur.(vers) |
Martijns Motorkleding gabi van rijst 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewPrima zaak waar je altijd terecht kunt voor een kop koffie en/of een praatje. Ik heb 3 jaar terug een nieuwe CBR600F gekocht, prima afleverservice en geholpen. Ook nu, ik heb de 600 verkocht en particulier een Fireblade uit 2001 gekocht en vanaf hun kant no hard feelings, chapeau!! |
Meulenbelt Motoren 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewHeb hier mijn eerste motor gekocht. Een Honda CBR600RR kleur geel met 2.700km op de teller van maart 2003. Ik kon hem niet ophalen dus heb alles telefonisch geregeld. Voor 85 euro werd ie thuisbezorgd keurig en netjes! De motor was echt in nieuwstaat zoals Andre beloofd had. Dus echt helemaal krasvrij! TOP! Vanaf het begin werd ik door Andre goed geholpen aan de telefoon en dat vind ik erg belangrijk. Ik ga in de zomer nog een keer bij hem langs om even kennis te maken. Onderhoud kan ik helaas niet bij hem uit laten voeren, omdat de afstand te groot is. Zou het echter graag bij hem uit laten voeren, omdat je toch al een beetje bekend bent met elkaar. Wil hierna een R1 of CBR1000RR kopen van een jaar oud. Tegen die tijd ga ik zeker weer bij op Hoekstra z'n site kijken: www.hoekstramotoren.nl |
Hoekstra Motoren Ad 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewBij deze motorzaak in maassluis heb ik reeds al m'n motoren gekocht. Daarbij moet vermeldt worden dat regelmatig de motorfietsen worden opgeknapt van schade. Echter dit wordt er altijd bij verteld. Bij problemen, ook na garantie-termijn, wordt dit schappelijk opgelost! hulde!
|
Cama Motorparts Alex 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewAfleveren duurde wat lang, maar was verder netjes. 1 probleempje gehad tijdens de garantie, was onmiddelijk verholpen. Ik zou er zo weer een motor kopen :) |
Wim ter Braake Motoren RJ Eggens 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewDe gezellige kawa dealer bij uitstek, van supermotard, cross tot SS reeds 3 motoren daar gekocht |
Nol Bikker Motoren SvK 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewIk heb er vorig jaar een nieuwe motor gekocht incl kleding. Ze hebben alle tijd voor je, eerlijk advies, proberen je niets aan te smeren en eventuele foutjes (kapotte broek) snel en netjes opgelost. Bestellingen duren slecht enkele dagen en ff telefoon als je spullen binnen zijn. TOP ! |
TT Motoren 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewHet is lang gelden dat ik daar een motor heb gekocht(2000). (toen nog Wout Broer motoren). Ik moest vrij lang wachten om 24000 gulden(!) uit te mogen geven. De afleverbeurt duurde bijna 2 weken. Uiteindelijk kon ik mijn nieuwe aanwinst ophalen. Deze stond buiten in de regen. Aan de roestplekken in de vooras stond deze al langer buiten. De nieuw gemonteerde sportuitlaat was nog helemaal nieuw aan de binnenkant. Vreemd, want er zou toch minimaal een proefrit mee gemaakt zijn. Wellicht dat de uitlaat na de beurt is gemonteerd. De rit naar huis was een drama. Binnen 10km stond ik zonder benzine(!) langs de snelweg. Toevallig vlak bij een pomp. De motor startte niet lekker, sloeg regelmatig af bij stationair. Ik weet dat een Kawasaki in het begin slecht loopt, na lang stil te hebben gestaan. Maar na een (aflever)beurt moet dat allemaal voorbij zijn. Uitiendelijk thuis aangekomen heb ik eerst de motor maar een schoongemaakt. Later heb ik ondekt dat de motor geen nieuwe olie, oliefilter en luchtfilter heeft gehad. Rem olie heb ik zelf ook maar vervangen. Dealer nog gebeld maar ik kon 50 gulden krijgen voor de vergeten benzine. Zelfs nu, ruim 4 jaar later, heb ik nog een slecht gevoel. Ik zal daar nooit meer een motor kopen. Misschien is het een toevallige samenloop van omstandigheden, maar voor mij is het over.
|
Motoport Hengelo Eric 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewEen mooie motor gekocht van 1 jaar oud. Alles was goed geregeld. Geen gezeur achteraf. Aan de andere kant wat kan er mis zijn met een bijna nieuwe motor. Ze hebben erg veel kleding keuze op de 1e etage. Ik ben er iig emt een goed gevoel weggegaan. |
Kalsbeek Motoren Eric 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewGoed volk, eerlijke prijzen, goede dealer met verstand van zaken en sponsor van een race-team. De nummer 1 van Yamaha in Europa op de Customer Satisfaction Index. Ik wordt er altijd goed geholpen, heb er 2 motoren gekocht en de koffie staat altijd klaar. |
Motor Centrum Roosendaal (MCR) Maurice 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewIk kom al jaren bij deze dealer en wil er nooit meer weg! Bij binnenkomst moet je wel vaak even wachten tot je aan de beurt bent, maar dan wordt je echt goed geholpen! (koffie, thee en chocomel gratis) Bovendien kennen zij hun klanten. Ze weten wie ik ben, wat voor een motor dat ik rij, de staat van onderhoud van mijn motor enzovoort! Verder hebben ze ook heel veel verstand van motoren (dit is niet bij alle motordealers zo!) en zijn niet duur. |
Van Heerdt Motoren Peter Lankreijer 22 jaar 1 dag geleden |
||
ReviewIn mrt 2004 heb ik mijn eerste motor gekocht. Een cb500. Motor loopt nog prima en is echt niks mee, prijs vond ik wel ok, al was de verkoper wel erg stug. Maargoed, niet zon punt. Ik heb er nog geen onderhoud gedaan dus daar kan ik niets over zeggen. Kortom: Prima fiets voor ok prijs. Maarja, toch zal ik er niet zo heel snel terug komen. Je moest echt mega lang wachten voordat er iemand de moeite nam om tijd voor je te nemen. En dan was er eindelijk iemand (Wout Broer zelf in mijn geval) en dan moest hij om de haverklap weg voor ditjes en datjes. Ok, ik kocht geen 10.000 euro fiets, maar een 2dehandsje (toch 2000 euro...maar dan toch...Had hij hij mij strak, snel en goed geholpen dan was het studentje later teruggekomen om zijn salaris aan een dure fiets uit te geven. De motor had geen achterknipperlichtes....naja zeg! voordat ik die erbij "geregeld" had heb ik allerlei verhalen over weetikvoorwat excuses moeten aanhoren. Uiteindelijk gaf hij ze erbij en vooruit, hij zal ze er ook wel even opzetten. Koste hem wel een half uur uurloon zei ie. Nou en? Anders verkoop je hem niet drol! Ik heb dus een goede motor, maar met een vies gevoel vanwege de slechte manier van geholpen worden. Een verkoper erbij zetten is geen overbodige luxe denk ik voor die lui. |
Motoport Hengelo 22 jaar 1 dag geleden |